torsdag, juni 15, 2006

En scrappeblog ble det!













































Da har jeg endelig funnet noe fornuftig å gjøre i denne bloggen, og en scrappeblog ble det! Bloggen vil handle om scrapping, scrapping, scrapping...og litt sånn andre ting som skjer kanskje.









Denne postingen vil forøvrig også bli brukt til å laste opp ting jeg trenger å linke til. :-p

Nå har jeg sommerferie og det beste med det er at jeg nå har tid til å scrappe! Juhuuu! Som uhelbredelig scrappefanatiker er det ganske kjekt altså. *lol*

Her er den siste albumsiden jeg har laget, "Bamse sykehus". Denne likte jeg kjempegodt å lage. Og det er første gang jeg bruker en PP som jeg har laget selv på en LO.



















2 Comments:

Blogger Ania said...

Utrolig herlig og utrolig digg - så nydelig!1 <3 :) Og så den hjemmelagde PP'en....prikken over i'en her :)

9:25 p.m.  
Blogger Piamiin said...

Hei.. Jeg var bare nysgjerrig på Anias bloggsvenner og så siden her. Måtte bare kommentere om PPen, helt utrolig fiin.. Har lyst å lære selv.. Besøker Ania snart så hun må lære meg om PP =) Forresten er jeg lillesøster til Ania. Bare kom og se min side =)

5:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home