mandag, juni 19, 2006

Ingen sommer, men en spennende tid likevel

Da var helga over og været er like trist. Mathias trosset været og var ute litt i helga, men selv han kapitulerte tilslutt og kom å sa :"Æ vil gå inn, mamma".

Men fikk høre da jeg leverte han i barnehagen i dag at det visstnok skulle bli sol og 26 grader på torsdag. Nåja, jeg tror det ikke før jeg får se det, men velkommen skal det være.

Ingen sommervær, men det er godt å ha sommerferie likvell. Det er ei veldig spennende tid for meg akkurat nå. Nye utfordringer venter både nå i sommer og fra høsten av både i utdanning og i scrapbookinga. Jeg gleder meg stort! :-)

1 Comments:

Blogger Ania said...

Hihi, regnvær er da vel ikke såå ille =) Søt liten fortelling dog :D Er like spent jeg, glad for at du er kommet tilbake når det gjelder scrappinga, for det skal bli spennende å følge med her :)

9:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home