fredag, juni 30, 2006

Ta et skritt videre


Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hel livet på ett ben. sitat-ukjent

Jeg har flere skritt jeg behøver å ta, men det er ikke dermed sagt at det er gjort i dag...Jeg burde igrunnen prøve meg på en {21}-challenge... Ja det må jeg tenke mer på.

Sliter litt... Føler at jeg har en eller annen form for scrappesperre. :/
Begynner så bra, og jeg er storfornøyd, men så går det fort og hardt unnabakke i grøfta mot slutten... Føler jeg ihvertfall. Håper det er veldig forbigående og over snart...

Siden jeg nå har gnålt så mye om været i denne bloggen så må jeg jo nesten oppdatere litt. *fnis* I dag først fikk vi sommer! *dåner* I år er det visst rekord i færreste soltimer i juni her. Kjipt... Håper været holder seg bra nå da. Hadde jammen vært kjekt med litt godvær fremover nå.

Også må jeg ta med et sitat fra min kjære sønn. " Det er så nydelig å treffe deg, Kine" Det var jammen vakkert sagt av han. :-)