lørdag, juli 08, 2006

Tur til polar zoo


På torsdag fant vi ut at vi skulle kjøre oss en dagstur til Polar Zoo. Lei av å dille rundt dørene her, så det var kjekt å se litt nytt. :-) Fikk tatt litt bilder. vanskelig siden det er stor gjerder rundt dyrene, men jeg var glad for telezoomen da. Masse fine dyr å se, og bjørneunger. Sukk, Se så søte!



Det morsomste dog for Mathais var elektiske biler, elektrisk gravemaskin og trampoline de hadde der. Gikk endel 20 kroninger for å si det sånn. *knegg* Og han styrte bil som om han aldri hadde gjort annet i hele sitt liv. Gjett om det var en stolt mamma som sto å tok bilder da ja. Jupps! *glise* Også turte Mathias å stumpe kråke alene for første gang på trampolina!! Whii, flinke gutten min! :-) Han elsker å stumpe kråke, men jeg har alltid hjulpet han rundt. Nå er det lenge siden vi har gjort det så jeg ble temmelig overraska da han satte igang. helt fryktløs. Hihi.



2 Comments:

Blogger Sylvi said...

Så herlig at du har fått deg en blogg og har blitt designer hos Papirloftet!!! - da er det lettere å følge med en travel mamma og student!

Du tar jo så mange fine bilder og er en dyktig scrapper :-)

Nyt sommeren!

10:09 a.m.  
Blogger Ania said...

Hehe, så gøy!! :) Kan tenke meg du var stolt da, ja!! :) Kos dere videre :)

5:27 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home