onsdag, juli 12, 2006

Han tegnet et ansikt!



Se på hva flinke gutten min tegna idag! Sitt første ansikt og blir 3 år på søndag. Gosj, om jeg er stolt nå altså. :-) Også telle han jammen til 11 nå. Hopper over 5, men den kommer nok på plass den også. *ler*

Ja, den tiden går så utrolig fort. Maks klisje, men akk så sant. Nå blir det snart ikke den ting han ikke får til selv lengere. Men enn så lenge koser jeg meg med at han fortsatt er min lille gutt og trenger mamma av og til også. ;-)

Ellers så går scrappepressa så det ryker her. Hihi. Nå koser jeg meg virkelig for nå har jeg så mye ideer at jeg rett og slett mangler tid. :-)

4 Comments:

Blogger Kirsten said...

Så flink han er! Han har jammen kommet seriøst mye lengre enn Guro, det eneste hun har tegnet som jeg tror jeg vet hva er er nemlig en katt som skulle forestille Nina *lol*

3:03 p.m.  
Blogger Ania said...

Så kos da!! :D Skikkelig søt tegning :D Jeg så forresten litt nærmere på PapirloftLO'en din "oppskriften på en god søvn" - den var jo bare såå skjønn :D

4:36 p.m.  
Blogger Piamiin said...

Så morsom ansikt han har laget =) Ser frem til Tuva blir mer øvd etterhvert.. Bare 2 halvt år og hun bare " skriver" ikke noe tegning... Tror hun ser opp til storesøster som skriver mye.. hi hi.. Så kult du jobber på papirloftet.. Da samarbeider du med Ania =)

6:23 p.m.  
Blogger Catrine said...

Så flink han er - du har jammen lov til å være stolt mamma!

9:37 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home