fredag, november 07, 2008

Tittei - Her er jeg...

Ojsann, nå var det lenge siden jeg har vært innom her. Jeg har sett etterlysningene, og det er jo så koselig. :)) ♥

Det blir ikke mye scrapping på meg for tiden, men jeg har laget noe. Så nå har jeg tatt noen dårlige bilder som jeg legger ut. Rudolf fra Papirloftet skal på ett eller annet prosjekt som ikke er påbegynt enda.

Ellers er livet nesten litt sånn voldsomt for tiden. Mye bra og mye ikke helt bra, men jeg stoler vel på at alt går bra tilslutt.

Jeg er ikke så mye rundt i blogger og forum, men det hender jeg titter innom. Jeg har flyttet inn på facebook, så hvis du vil ha tak i meg, er nok det beste plassen. Hehe.

God helg og god klem til dere alle sammen!! ♥



Rudolf er malt med twinkeling H2O og hvit gelpenn, og pyntet med bling og glitterbrads. Han er stemplet og embosset med copperfarge.

11 Comments:

Blogger Ellen* said...

Oi - nå trodde jeg nesten ikke mine egne øyne her!! Har lurt veldig på hvor du var blitt av, så det er såå koselig å høre fra deg igjen!! Du lager fortsatt nydelige ting, ser jeg:o)
Håper det som er bra tar fullstendig over snart!
*stoooor klem*
(ps. vil gjerne se mer av deg framover altså)

10:52 a.m.  
Blogger Anne said...

Kjekt å "se" deg i igjen. Utrolig flott boks du har pyntet her. Lekekrt som vanlig.

Har tatt meg en turinn i galleriet ditt på minneriket og sett på dien koselige juleposer fra ifjor. Fått masse inspirasjon til å lage juleposer i år også av og se på dine flotte poser.

ønsker deg en god helg og at du snart er tilbake i scrappe-verden igjen.

10:57 a.m.  
Blogger Eli said...

Så kjekt med livstegn :) Håper at alt ordner seg for deg. Ser at du absolutt har teken på å lage nydelige ting fremdeles -alltid kjekt å se :) Håper vi får se mer fremover. Klem, Eli

11:35 a.m.  
Blogger Evy-Kristin said...

Så koselig å se litt liv her i bloggen din, snuppa!!
Ønske dæ og Mathias ei superduper hælg - og vesst du e på dissan kantan, så må du gjerne gi et lite vink! :o)
*klæmma*

12:23 p.m.  
Blogger Hilde said...

Trodde nesten jeg skulle dø av underernæring jeg nå!!... og akkurat i det jeg tenkte på deg og din kreativitet...så var du jammen meg på plass!!

Forguder jo deg og din stil!!

Klem fra meg til deg!

12:50 p.m.  
Blogger HegeAL said...

Så kos å *se* deg igjen! Håper du er mer her etterhvert!

3:05 p.m.  
Blogger S_U_F_69 said...

Hei snuppa, koselig å se deg her i bloggen igjen *klem*

6:19 p.m.  
Blogger Ania said...

Gosj da, tittei :D Kan bare stemme i det andre her allerede har skrevet før meg :D

7:05 p.m.  
Blogger Maya said...

Kjekt å se litt oppdateringer her...er innom støtt og stadig skjønner du :-))

Nydelig det du har laget her!!

Håper alt ordner seg slik du ønsker :-)

Ha en fin helg.

8:40 a.m.  
Blogger Cecilie said...

Så kjekt å se nytt fra deg, Linda - og like vakkert som alltid :). Skulle sagt så veldig mye om det som ikke er bra, men vi får fokusere på det som ER det, sant? Men jeg er her alltid, vet du... om du vil få ut litt gruff ;)

KLEM

4:34 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Underbart snyggt! =)

Ha en trevlig helg, kram

10:25 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home