torsdag, januar 10, 2008

Da har jammen Siri klart å gjøre kunstkjøper av meg. :-) Jeg fikk et aldeles nydelig trykk i julegave og jeg måtte jo lete opp dette menneske som hadde laget det, og jeg har forelsket meg helt i bildene. De er så søte og navnene deres i sammenheng med bildet sier så utrolig mye - de gir mening. *sukk* Jeg en virkelig kunstelsker? Hvem hadde trodd....*s*

Damen som står for kunsten heter Ashley Goldberg og har egen etsy shop hvor hun selger trykkene sine. OG de er jo så billige!! Jeg har nettopp kjøpt 6 og jeg gleder meg som en unge til de kommer og skal pryde veggene mine. :-)

Ashley har også en blog og der fant jeg jo noe så utrolig søtt som jeg skulle sett før jul: Julemerkelapper for nedlastning. Disse skal jeg gjemme til neste jul. Knallsøte!

Bildet her heter "windy day" og er et av de jeg kjøpte nå. Jeg har lånt bilde fra shoppen hennes.

For english speaking blogfriends: Check out Ashley Goldbergs etsyshop. I have fallen in love with her prints. So cute and so full of meaning. :-)

Edit: Og jammen ble det ikke en bestillig her også etter tips fra Anette S. *sukk* Jeg har fått dilla...

5 Comments:

Blogger Anette S said...

Ashley Goldberg er fantastisk! Jeg elsker Windy day og hennes Story time står høyt på min ønskeliste. Sjekk ut disse selgeren også: http://www.etsy.com/shop.php?user_id=95461
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5118597
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=13988
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=5108910

Og det er bare en dråpe i havet!

12:31 a.m.  
Blogger Linda said...

*dån* Tusen takk for linker, Anette!! Her var det flere som kom på ønskelista ja...

1:21 a.m.  
Blogger Anette S said...

Fnis! Jeg visste de linkene var farlige! Men jeg blir så inspirert av all denne kunsten! Å ha det på veggen hjemme er rett og slett fantastisk! Gled deg til de kommer!

11:10 a.m.  
Blogger Ellen* said...

Kjempefint bilde du har kjøpt!! (Sikkert de andre også)
Skjønner at du er betatt. Trodde jeg hadde vært i bloggen din og takka for julehilsenen fra deg, men hvis jeg har glemt det, så: tuuusen takk for koselig hilsen før jul. Jeg brukte noen av filttingene med én gang på julegavene jeg satt og pakka.
Ha ei fortsatt finog avslappende helg! Klem, Ellen*

9:56 p.m.  
Blogger Linda said...

Hei hei navnsøster!
Fant bloggen din ved en tilfeldighetbare.. :) Men tusen takk for linkene i denna posten!! De merkelappene må jeg spare til neste jul!! Utrolig søte!

11:39 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home