fredag, januar 11, 2008

Lyst å dra på scrappetur til Italia?

Nå ble det jammen hyppig posting fra meg her, men jeg fikk en kjempespennende epost fra ei som jeg ble kjent med på PACS 2007, Helena fra Italia. Eller opprinnelig fra finland. :-)

Hun kunne fortelle meg at hun og noen til arrangerer en scrappe-weekend med Donna Downey i Pistoia,Toscana, Italia, 23-25 mai 2008! Prisene er 350 euro for 3 dager med scrapbooking, mat og 2 netter på hotell, og 250 euro for kun scrapbookinga. Var jammen ikke ille og finner man billige billetter hos norwegian så....Her skal det tenkes hardt altså! Mitt største problem er at dette er akkurat når eksamenstiden ca. begynner... Oj, oj nå får Linda hjerte-øyne igjen...*knegg* Italia.... Jeg har blitt sååå reisesyk etter Paris og planlegger ferier i hytt og pine her nå.

Her finner du informasjon om opplegget (scroll ned for engelsk), og bare spør meg hvis du lurer på noe så kan jeg svare som best jeg kan eller jeg kan opprette kontakt med Helena for deg. :-)
De vil gjerne ha nordmenn ned dit!!

For english speaking blogfriends: Check out creative weekend with Donna Downey in Tuscany, Italy, May 23-25 2008! :-) (scroll down the page for english) I can put you in contact with the lovely lady, Helena, if you wish to know more or attend.

4 Comments:

Blogger Rita said...

Jeg vil, jeg vil, jeg vil.... Kan du ikke si ifra hvis du bestemmer deg for å reise da. :)

9:28 a.m.  
Blogger Yasmin said...

Åh.. det hørtes bare såå utrolig kult ut.. jeg vil og!! :D

3:46 p.m.  
Blogger Hege said...

Ojojoj - det hørtes vanvittig bra ut. Det frister veldig!!!

10:27 a.m.  
Blogger Hilde said...

Skal kanskje til Italia til sommern!!
Herlig land!

Ta en titt i bloggen min!!

4:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home