lørdag, mars 29, 2008



Det er stille i bloggen min for tiden...Det er nok mest fordi jeg ikke har hatt så mye å skrive om...eller så mye jeg ville dele kanskje. Vel, jeg tenkte plutselig at jeg kunne ta en oppsummering og update på hvordan det går med disse ønskene og lovnadene mine for 2008. For min egen del mest, for å se om jeg virkelig gjør det jeg lovet meg selv, og det hjelper alltid å skrive og få det ut. ^^




Strukturert...jo, jeg har nok holdt det til den grad jeg har hatt mulighet.




Spare penger har jeg gjort....




Gleden og latteren har jeg igrunnen funnet mer ja....men ikke så mye som jeg ønsket. Året er enda ungt.




Ikke ta så tungt på alt....Vel, der har jeg enda en laaaaang vei å gå. Når noe raser ned i hodet på meg, så bokstavelig talt raser det ned i hodet på meg og prøver å sparke beina godt under meg.




Jeg godtar meg selv for den jeg er og jeg godtar de andre for den de er. (jeg vet hva det innebærer og det holder)




Jeg har ikke sluttet å røyke.




Jeg har på en måte prioritert tiden mer riktig...men på andre måter ikke.




Jeg bekymrer meg mer enn noen gang.




Jeg trener ikke.




Jeg scrapper ikke, handler minimalt, og tar igrunnen lite bilder.




Har jeg fått noen ønsker oppfyllt?




Ja...




Jeg har funnet kjærlighet...håper jeg - tror jeg. Man vet jo aldri, men jeg har aldri følt meg så sikker før i mitt liv...




Jeg skal til Paris igjen - i juli!




Har noen ønsker absolutt ikke gått i oppfyllelse?




Ja...




Dette ble et år med sykdom...alvorlig sykdom. Usikkerhet, frykt, angst...






Oppsummering....




Jeg opplever min tyngste tid i livet så langt...Føler at livet står på vent. Og samtidig opplever jeg en lykkelig tid. Mest av alt gleder jeg til tiden har passert og jeg for alvor kan finne frem til min trygghet. Jeg har funnet han nemlig...men mye annet lager stormskyer for meg akkurat nå...og jeg klarer ikke å skyve de bort før jeg har svar. Jeg ser en lys og god fremtid bak dem - gleder meg til jeg kan fortelle dere om den. ^^




Jeg koser meg ofte med bilder fra Paristuren vi var på i høst, og hver gang jeg ser disse bildene så smiler jeg og ler godt. Savner dere, jenter! Vi hadde en fantastisk og unik tur sammen.


(Til informasjon så deler vi en pakke ark Siri vant, i gangen på hotellet, og det utviklet seg til å bli veldig moro - vi lo så vi gråt. Vi hadde mange slike stunder sammen.)








12 Comments:

Blogger _Kine said...

Håper ting ordner seg etterhvert, Linda. Du fortjener det beste, og jeg håper det vil se lysere ut snart. *klem*

Og ps: Jeg ler meg i hjel hver gang jeg ser det bildet der! Tror ikke jeg har ledd så mye verken før eller siden :D

10:39 a.m.  
Blogger Evy-Kristin said...

Åh - så koselig å høre at du har funnet kjærligheten <3 Det er deilig, ikke sant? :o)
Alt det andre kommer nok til å løse seg, etter hvert!

Alle gode ønsker fra mæ
*klæmme, klæmme*

10:51 a.m.  
Blogger Annette said...

*Stooor klem*
Tenker masse på deg for tiden!
Dette kommer garantert til å gå kjempebra.

Håper virkelig det er mannen i ditt liv du har møtt på nå! ;-)
En som virkelig er verdt å satse på! Nyt kriblingene *knis*

Vi gleder oss halv ihjel til sommeren! En uke hvor et kjipt semester ikke kommer til å være i tankene en eneste gang ;-)
Vi skal stooorkose oss!

Stor klem!

11:58 a.m.  
Blogger Sylvi said...

Fokuser på det du har fått til! Det er ikke reint lite!!! Alt har sin tid...

Nyt kjærligheten! :D

Klem

1:01 p.m.  
Blogger Ania said...

*stor klem til deg* Ting skal jo ordne seg for snille piker? Sies det da....jeg håper det er sant!:)

1:58 p.m.  
Blogger Catrine said...

Håper ting går din vei nå Linda - det fortjener du virkelig!

Jeg blir glad hver gang jeg tenker på Paris-turen vår! Savner deg og alle de andre masse!
Og de bildene - jeg har faktisk printet ut et par av dem som venter på å bli scrappet! Jeg ler når jeg ser dem jeg og!;D
Stor klem til deg!

5:41 p.m.  
Blogger S_U_F_69 said...

Jeg håper alt ordner seg, slik at du går en lykkelig vår og sommer i møte *klem*.

12:52 p.m.  
Blogger Elisabeth Helland said...

håper virkelig at våren blir ei herlig tid for deg..... pst, du har en award i bloggen min :o) klem

8:20 a.m.  
Blogger Hilde said...

Godt å se et innlegg i bloggen din igjen!!
Men jeg blir litt bekymret når jeg hører om sykdo. Håper inderlig at alt går bra????!!!!
Tenker på deg og ønsker deg alt godt!!

Klem fra en stooooooor fan!!

7:50 p.m.  
Blogger Anette S said...

Du, jeg må bare le av det nederste bilde! Jeg får masse rare mulige scenarier om hva som foregår! Det ser ut som om Siri virkelig har makt over dere der hun står og dere sitter som hunder på gulvet! Ha ha ha!

Men det gjør meg trist og høre at du ikke har det bra! Trøst å vite at du har kjærligheten med deg i tunge tider! Det hjelper veldig! Jeg gleder meg også til å høre om den gode fremtiden din! Den er der, det vet jeg! *klem*

5:18 p.m.  
Blogger Hege said...

Huffameg - håper du allerede opplever bedre dager! Mange tanker din veg mens jeg heier på kjærligheten!

Klem

7:18 p.m.  
Blogger Helle said...

Sender deg en stor klem, Linda! Håper alt i livet ditt ordner seg og at alle drømmer og håp blir til virkelighet, og at bekymringene støver bort et sted. Klem fra meg.

7:52 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home