søndag, februar 03, 2008

Ja, da var vi jammen kommet til februar alt... At den tiden skal gå så fort - jeg rekker nesten ikke å tenke engang. Jeg husker da jeg var yngre og tida sto stille og alt jeg ville var at den skulle gå fortere... hastet etter å bli voksen. Men en eller gang i begynnelsen av 20-årene glemte jeg tiden og derfor flyr den bare uten at jeg tenker på den.

Jeg har så lyst til å scrappe!! Jeg har masse nye lekre saker fra i januar som bare ligger å venter på å bli brukt - jeg hører de roper! Men jeg orker bare ikke... 2008 er året for å få nok hvile og stress et fremmedord. Jeg sover lange gode netter og det er fantastisk deilig. Jeg kjenner at jeg trenger det. 2007 var et tungt år og jeg klarer ikke ett sånt til. Nå har jeg bare 1 1/2 år igjen av utdannelsen min så den og Mathias og mitt eget velvære får min fulle oppmerksomhet nå. Mathias kommer alltid først uansett da. *s* Han har blitt stor gutt altså - tenk han blir 5 år til sommeren. Han har alltid vært veldig flink å leke og være fantasifull, men det har han blitt helt genuin i nå. Jeg blir helt fascinert. Han tegner og skriver til den store gullmedaljen. Han lærer seg andre språk og han lærer masse annet nyttig hele tiden - han er kort og godt veldig interessert i å lære og suger til seg som en svamp. Og til sommeren skal han på sin første ordentlige sommerferie. Til Disneyland Paris! Oh boy, gjett om vi gleder oss!! :-) Vi skal forøvrig ikke reise alene heller, men hvem vi skal reise sammen med kan få være en hemmelighet til alt er bestilt og ferien er i boks. Nysgjerrig nå? Hehe, vi gleder oss veldig ihvertfall!

Legger ved de siste tingene jeg laget til DT-galleriet for Papirloftet i januar. JordbærLOen var til skissomania på scrapping.no. Sa jeg forresten at jeg har noe helt sinnsykt lyst til å scrappe akkuart nå??? Sukk...



















12 Comments:

Blogger Ania said...

Disneyland, så gøy!! Lekre og skjønne lo'er og prosjekter her! :)

5:22 p.m.  
Blogger Unknown said...

Din blogg er en inspirasjonstur uten sidestykke, og jeg skal innrømme at jeg stjeler idèer fra deg, som ei skjære stjeler alt som blinker *lol*

Disneyland blir spennende, tenker jeg, for en lærevillig og sjarmerende gutt :)

8:23 p.m.  
Blogger Anita Hagen said...

Du har en helt fantastisk lekker stil Linda. Liker den veldig godt. Personlig syns jeg blått og rosa er vanskelige farger å få til å se delikat og lekkert ut, men måten du håndterer disse fargene på, i lekker harmoni med offwhite og blonder gir meg så absolutt et nytt syn på disse fargene.

Du er helt rå på flotte LO'er og du har en utrolig nydelig sønn *sukk*

Takk for massevis av god insprasjon og masse flotte tips!

Klem Anita

4:51 p.m.  
Blogger Maya said...

Så masse nydelig det var å finne her da *sukk*. Det er fantastisk det du klarer kreere :-)

11:52 p.m.  
Blogger Helena said...

I tried to read your post but couldn't understand much :)
I love the layout (or is it a picture to hang on the wall?)of your son, the one with all those shades of blue.
And the strawberry one is very funny and sweet at the same time.

8:49 p.m.  
Blogger Annette said...

Sååå spennende! Skal dere til EuroDisney!?
Håper dere får en kjempeflott tur ;-)

Denne alderen på "gutta boys" er helt utrolig! De har blitt så flinke til å bruke ord og begreper. Deres perspektiver på omgivelsene er like fantastiske hver gang de kommer med "gullkorn". Ikke rart du blir facsinert av den lille sjarmøren din!:-)

Det er like kjekt hver gang du legger ut LOer og kort! Digger stilen din!
Håper du får prioritert scrappinga en del fremover også. Men jeg har stor forståelse for prioriteringene dine!

Klem

11:41 a.m.  
Blogger Anita said...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :)

Nydelige kort og LO'er du har laget her, du har en utrolig flott og gjennomført stil på det du gjør! Er alltid inspirerende å titte på det du har laget :)

4:51 p.m.  
Blogger Elisabeth Helland said...

Oj, så flink lillemann er da, det kan jeg virkelig tro er herlig for en mor å bevitne at den håpefulle viser slike sider. Er ikke for lite flotte ting du har lagt ut her nå da. Jommen så herlig å se på den ene tingelingen etter den andre her hos deg. Du er flink, det skal du vite.... ha ei herlig helg *klem*

8:17 a.m.  
Blogger *Camilla* said...

Lekkert! Takk for masse god inspirasjon! *klem*

10:27 p.m.  
Blogger Scrappegal said...

Heilt nydelig fantastisk!!!!
Jeg har så lyst å lære!!! :)
Hva slags størrelser er det du har brukt??

11:51 p.m.  
Blogger Desirée said...

Så mye nydelige ting du lager! Herlige farver og sammensetninger, virkelig noen kunstverk alle sammen! Her var det masse inspirasjon å ta med seg videre, takk skal du ha!
Ha en fin ny uke!

1:43 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Så mye fint du lager! Den øverste LO'en i blåtoner var fantastisk! Her kommer jeg gjerne igjen, takk for titten!

-Gunhild

11:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home