torsdag, april 17, 2008

Tør jeg være lykkelig?


Det er vel på tide med en oppdatering her tenker jeg... Først må jeg jo bare si at jeg tror jeg har opplevd den rareste tiden i mitt liv. Så mye "mixed emotions" på en gang. Vel, jeg kan ihvertfall puste ut og begynne å rydde vekk sånn ekle mørke skyer, for alt er mye bedre nå. Jeg er frisk som en fisk, men sjela har fått seg en trøkk...av mange årsaker. Jeg jobber med den saken nå. Komme meg på beina og til hektene igjen. Våge å føle meg lykkelig. For jeg har virkelig all grunn til det.



Jeg er så glad i så mange, og jeg er så heldig så har så mange som er så glad i meg. Jeg er så glad i mammaen og pappaen min. De stiller alltid opp! Jeg er så glad i Mathias. Jeg er så glad i broren min. Jeg er så glad i så mange flere, men ingen flere nevnt, ingene flere glemt. Jeg skal heller si det til dem. *s* Jeg har lært utrolig mye av denne siste tiden, men noe av det jeg har lært meg aller mest er å sette pris på de gode tingene i livet. De viktige tingene i livet. Som f.eks å ha gode mennesker rundt meg. Jeg har truffet en helt fantastisk mann - jeg kan ikke begripe hvorfor jeg plutselig skulle være så heldig å finne det ene jeg manglet i mitt liv. Kjærligheten dukker virkelig opp når man minst forventer det, eller minst tenker på det. Dere får nok høre mer om han etterhvert.



BIG NEWS: Jeg har aldri før tenkt på å flytte sørover. Hvorfor har jeg ikke det? Det forstår jeg egentlig ikke nå. *s* Vel, som dere skjønner så tenker Linda på å flytte sørover å begynne å jobbe den dagen hun er ferdig med utdannelsen sin. Tanken har blitt så god, at jeg tror umulig jeg kan endre den igjen nå. Så kanskje om 1 år og noen månder så befinner jeg meg en eller annen plass i Drammen-kongsberg området. How cool is that???? Jeg digger det. :)

Bildet er av mamma og Mathias. :)

14 Comments:

Blogger _Kine said...

Så koselig, Linda :)
Og ja, jeg stemmer absolutt for at du flytter nedover hit, da kan vi ha scrappetreff og møtes oftere!
*god klem*

4:19 p.m.  
Blogger Cecilie said...

:) :) :) :) :)
Deg + han + Drammen = musikk i mine ører :)

5:10 p.m.  
Blogger Evy-Kristin said...

Innom - oppdateres - klæmme litt!!
:o) :o)

5:21 p.m.  
Blogger Sylvi said...

Jeg har liksom grodd fast på FMC jeg... så jeg har liksom ikke heeeelt oversikt over jobber i området, men de du fikk var noen av de store i Kbg iallefall :-) Kværner er vel i Lier-Asker, det er et godt alternativ ;-)

Jeg syns du skal slippe deg litt fri jeg, Linda og kjenne på lykken! DET fortjener du virkelig!!

Klem!!

5:21 p.m.  
Blogger Sonja said...

Våg å vær lykkelig! Ville bare gi deg en klem (",)

5:51 p.m.  
Blogger Ellen* said...

Så herlig Linda!! Klart du tør å være lykkelig! Du fortjener en hel masse lykke!! *klæm*

6:10 p.m.  
Blogger Annette said...

Utrolig kjekt å høre!!!:-D :-D :-D
Stooor klem!

6:16 p.m.  
Blogger Drammen Devils said...

Men vet du ikke at jeg er opptatt da?

Men ok....kom til Drammen og still deg i køen. Husker ikke hvor lang lista er nå men det er håp! :)

Din venns venn
xxx

6:22 p.m.  
Blogger Catrine said...

Dette var en koselig post Linda! :D
Og så Drammen da - ja, det hadde vært koselig!!!
*stor klem*

6:32 p.m.  
Blogger Helle said...

Stoooor klem til deg. Ønsker deg alt godt, Linda!

7:12 p.m.  
Blogger Maya said...

Så herlig å lese - dette fortjener du!

*klem*

8:48 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Du skriver så levende, og samtidig så mystisk, om livet ditt at jeg blir skikkelig engasjert og nysgjerrig! *LOL* Håper du får alt du ønsker deg og at du virkelig tør å ta imot lykken, for jeg har skjønt du har vært gjennom mye motgang som gjør deg ekstra godt fortjent til det. Lykke til med kjærligheten, og ja - hvorfor ikke flytte sørover :) Stor klem!

3:17 p.m.  
Blogger Heidi said...

Oj...koselig å høre at du har funnet kjærligheten Linda :))))
(Er det den jeg tror???)
Oj...også sørover da :))) Kanskje jeg endelig skal få truffet deg da :))))

Kjenn på lykken nå Linda, det er deg fortjent.
Stoooooooor klem Heidi

8:02 p.m.  
Blogger Hilde said...

Håper alt står bra til med deg Linda!

Savner dine kreative krumspring her inne!!

Klem fra Stempelgal

7:40 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home