onsdag, januar 02, 2008


Å være mamma til en 4,5 åring er ikke alltid enkelt. Å være fotograf er ikke alltid enkelt. Å være mamma og fotograf er virkelig ikke alltid like enkelt. Sånn her blir veldig mange bilder seende ut, og gradvis, ettersom Mathias bare har blitt større og større så han andelen av denne typen bilder økt og økt. Hvorfor kan ikke unger stå i ro når man ber dem om det??? *s* Det var så mye lettere da han var mindre og ikke hadde så fryktelig stor fart. ;-)
Vel, desperate fotografmødre gir seg ikke før de har prøvd alt. Under ser du et eksempel på en taktikk som kan funke noen ganger. Bare husk å hold hardt for de blir sterkere og sterke i tillegg til at de blir kjappere og kjappere. *s*
Og sist men ikke minst, det må jeg virkelig ikke glemme; De blir lurere og lurere! Så her er det bare å henge med og tilpasse seg. Puh!
pst! Jeg er stadig på en kreativ bølge og scrapper hele tiden jeg. Nå finnes det nye LOer og kort å titte på i DT-galleriet til papirloftet.

3 Comments:

Blogger S_U_F_69 said...

Hihi, må si jeg kjenner meg godt igjen. Min gutt blir 3,5 nå i januar, og det blir bare mer mer vanskelig å få tatt gode bilder av han. Han skal ikke stå i ro nei ;-)

9:55 a.m.  
Blogger Eli said...

Hihi - skal ikke være lett nei. Herlig dokumentasjon da! Ønsker deg gode dager - både med og uten scrappingen :)

3:07 p.m.  
Blogger Elisabeth Helland said...

Hehe, tror virkelig det siste bildet der er dagens, om ikke ukas blinkskudd da....det sier jo mer om alt enn noenting om alt..for slik er det nemlig å ha troll i den alderen, de stikker, eller så lager de grimaser.....finner du løsningen på hvordan man skal unngå det, så hyl ut, for den trenger jeg også igrunnen.....

ha en fin fin helg, og du, nå regner det her, så det var den gleden liksom.... ;o)

4:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home