torsdag, januar 10, 2008

Whiiii - konkurranser. :-) 2 konkurranser har jeg jammen rukket å vært med på nå i januar, og det er sjeldent mellom dem altså. Men moro er det. Litt ekstra utfordring. Når man har tid vel og merke... *s* Jeg vant romjulskonkurransen på minneriket.no! Det var så utrolig mange flotte bidrag. Får premie i posten fra constanse.no om litt. Cosmo crickets serie Hey sugar + noe cosmo stæsj. Passer jo ypperlig siden jeg har litt rosadilla for tiden.

Hjertepute LOen her var til skissomania 1 på scrapping.no. Kom ikke til finalen, men det var moro å være med lell. :-) Skal nok prøve å få vært med på litt flere konkurranser fremover.

Ellers så er jeg i en litt merkelig tilværelse for tiden. Hadde en operasjon i går, som gikk veldig bra på alle måter, men kjenner at jeg må ta det rolig noen dager. Både det rent fysiske en operasjon medfører, men også den psykiske påkjenningen som har vært...må la det få forsvinne nå. Jeg hadde celledeling i livmorhals og måtte fjerne noe av den. Gudskjelov at man tar celleprøver altså...for dette skjer altså uten noe som helst slags varsel. Farlige saker....så min oppfordring til dere vil være å ta celleprøve hvert 2. år - ALLTID! Jeg hadde en flott celleprøve sist for 2 år siden, men nå var den ikke bra...det skjer fort.

Ta vare på dere selv! Dere er betyr MYE for mange.

Til sist: Sjekk ut Papirloftet i ny drakt! Utrolig lekkert. Flinke Siri. :-) Gleder meg til å se alt det spennende Papirloftet har å by på i 2008. OG, det har kommet nye blogbannere - jeg har en av dem allerede innstallert i sidebaren her. :-)


10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Beautiful lay outs, I love the way you've combined the Magnolia stamp with the photo's!

XO, Inge

7:58 a.m.  
Blogger Ania said...

*stor klem*
Lekre LO'er! :)

9:29 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Oi, ramlet tilfeldig inn her og ble skikkelig positivt overrasket! For noen flotte julekort du hadde!!! LO'er også, men de julekortene var bare lekre!!

Takk for titten - kommer innom igjen jeg!:-)

9:35 a.m.  
Blogger Rita said...

Jammen en liten tankevekker, jeg er alt for dårlig til å sjekke sånne ting.
Nyyydelige sider du har laget. Den romantiske stilen din er bare helt skjønn, og det er jammen den lille nydlingen din også :)
Pass godt på deg, og masse god bedring.
Stor klem fra Rita

10:58 a.m.  
Blogger _Kine said...

Jeg er glad for at det har gått bra med deg! Grattis med seieren på minneriket, lo'en er helt lekker!
Ta vare på deg sjøl, Linda :) Håper vi kan møtes snart igjen snart. Jeg savner dere! *klem*

2:30 p.m.  
Blogger Catrine said...

Så bra å høre at alt er bra med deg!
Nydelige LO'er! Jeg elsker den romantiske stilen!
God bedring og pass godt på deg selv!
*stor klem*

9:20 p.m.  
Blogger Lene S said...

Gosj...sidene dine er fantastisk nydelige! Helt herlig å se på :o)

Godt å lese at det er bra med deg! Lurt å passe på slike ting..takk for påminnelsen!

Ha en god natt :o)

Klem!

10:03 p.m.  
Blogger Elisabeth Helland said...

Så utrolig godt at alt har gått bra med deg.... gode ord du skrev, om at man må ta vare på seg selv, og det må jommen meg du også... Og du, steike rå den jule-LO'en din...lekker som bare det... ha en fin fin dag videre *klem*

6:57 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Heisann :)

Du er så dyktig til lage kort og layouts!!! Er så misunnelig på deg,som er så flink! Men,åssen klarer du å få tatt så fine og detaljerte bilder av verkene dine?? Jeg har prøvd å ta bilder av mine,men føler ikke at jeg klarer få de så klare,og få fram detaljene....
P.S: beklager at jeg går som anonym,men jeg har ingen blogg...

11:13 a.m.  
Blogger Desirée said...

Du lager virkelig nydelige LOer! Ja man gjør nok rett i å sjekke seg med jevne mellomrom, bare synd det ikke er det morsomste man gjør...

6:30 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home