lørdag, juli 29, 2006

Scrappet litt :-)

*edit- LOen blir rescrappa i morgen! Jo mer jeg ser p åden, jo mer feil blir den :s*

I dag har jeg fått scrappet litt igjen. har flere Loer liggende, men det har vært ei stressende uke så jeg har liksom ikke hatt hodet helt på plass til å jobbe kreativt...

Men, nå som stilleheten etter tante-uka har lagt seg så fant jeg ut at jeg måtte scrappe noe fra denne uka, og fant frem dette bildet jeg tok i går. Og det jeg tenkte da jeg så det var. "Gylne øyeblikk". Ja, de som har barn vet ihvertfall at en 2 åring og en 3 åring kan hyle mye og ikke være helt enig alltid. ;-)
Vel denne LOen, ble et sånt gyllent øyeblikk hvor fred, ro og harmoni råder, og at man ser at de to småttisene virkelig er så utrolig glad i hverandre og at fremtidens vennskap mellom dem virkelig lover godt. :-)
Var jo mange sånne øyeblikk iløpet av uka, men dette fikk jeg nå fortografert. Har redigert bildet endel. Fått litt dille på bilderedigering. Mye fint man kan gjøre. Her har jeg bare justert på lystyrke og kontrast da. Syns scanninga ble litt dårlig, men scanneren pleier å ha en tendens til å drepe loer, så man får vel bare leve med det. :/

Jeg elsker blomster og brads!!! Og jeg bruker styggmye av det for tiden. *knis* Må nok ut på shopping igjen snart for å fylle på.

Ellers har jeg jo brukt mitt nyervervede Fynky brush og studi skinni mini. Funky brush er bare så vakkert. *love*

Ja, ja, nå skal jeg tilbake til de andre prosjektene jeg har liggende.

2 Comments:

Blogger Ania said...

Men Calle da? Synes den var nydelig skjønn jeg da :) Likte den lekre blandingen av blå og rosa i arkene bak bildet :)

1:53 p.m.  
Blogger Kathrine said...

Kjempeskjønn layout og syns slett ikke den behøver å rescrappes. Jeg for min del erger meg grønn over å ha plukket fra hverandre en som jeg ikke får til å scrappe på nytt og som jeg må få gjort ferdig i kveld. Gleder meg til å se papirloftet sine nye dt-sider!

6:40 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home