fredag, juli 28, 2006

Sommer, sommer, sommer...*nynner*

Jaaaa, da fikk vi endelig litt etterlengtet sommer til nord-norge. *gliser*
Her er de 2 filmstjernene jeg hadde med meg på tur i fjæra i dag. Mange som badet, men jeg ville virkelig ikke drømt om å la ungene få bade nå. Vi har det varmt, men slett ikke så varmt...

Fant ut at det var lenge siden jeg hadde skrevet noe her, så selv om det er midt på natta og jeg egentlig burde komme meg i seng så måtte jeg bare poste noen ord først. Bare for å ha det gjort liksom. Hihi. Har passet tantebarnet mitt hele uka + at tanten min og de også er kommet på besøk hit til mamma, så jeg kjenner at det har vært mye styr og mye folk, og defor liten kapasitet på kveldene. Blitt litt scrapping, men ikke så mye. Shopping derimot har jeg gjort mer av. *knegg* Idag fikk jeg alfabetet jeg egentlig skulle kjøpt for lenge siden, men ikke gjort før nå. Funky brush. Herlighet så nydelig. *forelsket* Også fikk jeg en svær QK pakke fra bikuben. Når de har sånn salg som de hadde nå, så går det virkelig ikke ann å si nei takk. Hallo, 490,- for studio skinni for å ta et eksempel. Også fikk jeg min første rosa zip around. Aldeles vakker. Sukk, at man kan bli så smårar av scrapping, hæ? *knis*

Har dere forresten sett i bloggen til papirloftet i det siste? Gosj, der er det verdt å ta en titt! :-) Siri har nemlig lagt ut masse bilder av nyheter som kommer. Jeg gleder meg som en unge! (Trøtt som jeg er så gidder jeg ikke hyperlinke nå, men link til bloggen er i sidebaren på siden her)

Nei, ha ei god natt! :-)

4 Comments:

Blogger Catrine said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

3:08 p.m.  
Blogger Catrine said...

Ja, sommer er herlig!!! Og det gleder å nyte den til fulle når vi har den. ;)
Jeg digger hele kolleksjonen til Urban Lily - og masse av det andre nye som kommer!
Og jammen kan bli litt smårar av denne scrappingen noen ganger! Men moro er det! *fnis*
Ha en fin lørdagskveld!

3:10 p.m.  
Blogger Ania said...

Små gleder, eller hva? :D
Så skjønne ungene er da, kos å ha en lekevenninne med seg hele uka :) Gleder meg vilt til de neste ukene ja, med CHA nyhetene som kommer....*sukk* :D

3:53 p.m.  
Blogger Kathrine said...

Så herlig sommerbilde! Skikkelig deilig med sol altså, og så skal det visst vare i mange dager! Håper det stemmer.

6:38 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home