lørdag, juli 22, 2006

Tanker om en BOM

Ja, siden vi er på ferie hos mamma for tiden, så har jeg jo tilgang på en god del bilder fra min barndom, og tanken om en BOM kommer snikende. Det hadde jo vært utrolig moro da. (BOM = Book of me, eller på godt norsk; Bok om meg *S*) Se bare på søte lille meg her. ;å vel ha vært en plas mellom 2-4 år tenker jeg... Ikke så god å se aldere jeg så jeg må vel få litt assistanse for å sette årstall og sånn. Men jeg tenker litt da, om jeg skal bruke bildene som de er. Scanne de selvsagt. Vil ikke bruke orginalene. Men, blir det feil å redigere bort kjedelige bakgrunner og andre saker slik jeg har gjort her? Blir vel samme dilemmaet som redigering generelt så jeg tror ikke jeg gidder å gå den veien, men bestemmer meg her å nå for at jeg gjør med de scannede bildene akkurat det jeg føler at jeg vil. Jupp. :-) Blir moro å se om jeg kommer i gang og se hva jeg får laget av meg selv. Jeg var jo unektelig et søtt lite barn. *knis* Også kan jeg bruke jentefarger, rosa så det holder! Woho! Hihi, men så var det det da at på den tiden jeg vokste opp så brukte vi ikke så mye rosa. :s Vel når jeg ble større så kom det vel noe. Jeg skal ihvertfall titte gjennom bilder å prøve å få scanna endel å tatt med meg når vi drar hjem så får vi se hva jeg får ut av dem utover høsten. Det blir ihvertfall et langtidsprosjekt for meg det her. Tenkte å lage i 8x8, det må jo være greit. Gleder meg! :-)

2 Comments:

Blogger FrkAnne said...

Hei Linda /Calle !
Tittet litt i bloggen din , og så du hadde fått idè om BOM ! Det syns jeg du skal gjøre , du er en fantastisk flink scrapper , og det hadde vært moro å se 8x8, jente LOer fra deg.Det bildet av deg er nydelig , og jeg får skikkelig barndoms deja vu av den solsengen ! Erindrer å ha hatt en maken;-)
Hilsen Anne/Aura

7:38 p.m.  
Blogger Kathrine said...

Det er kjempegøy å scrappe noe annet en guttebilder! Jeg har ikke startet på en BOM direkte, men en book of us som liksom skal være historien om meg og Nils Christian. Litt vanskelig å få til hverdagssider i den da, for de fleste bildene vi har tatt av oss er jo planlagte, oppstilte. Gleder meg til å se din evt BOM!

7:59 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home