mandag, august 13, 2007



Ei stund side jeg har postet noe her inne nå...Har vel i grunnen ikke vært så mye å si. Hehe. Det siste halve året har vært tungt på mange måter som dere vet, og det har selvsagt påvirket scrappinga. Lysten har vært minimal, og tida har jo ikke strukket så mye til heller da. Og har jeg først scrappet har det vært en smule tvang og slett ikke så fornøyd med resultatet, og sånne er det enda, om enn litt mindre nå da etter en lang sommer. Hadde planer om å få scrappet masse på sommerferie, men de planene gikk i vasken. Huset var stappfullt, og 4 åringer vil helst ikke legge seg så tidlig når det er sommerferie, så da ble det sånn. Viktig å koble ut også da... Nå har jeg da tenkt å prøve å komme ut av denne orker ikke-liker ikke mentaliteten, og få full scrappelyst på plass igjen. For å gjøre det har jeg meldt meg på Scrappekrigen på scrapping.no. Loen her er fra 1. runde. Den skal ha noe tekst også, men det får bli en annen gang...ikke så glad i tekst for tiden. Loen ble vel ok, og jeg vant avstemmingen i min gruppe, så jeg skal nå stå på videre. :-)

5 Comments:

Blogger _Kine said...

For en nydelig lo! Jeg elsker de papirene! Tror det er viktig å følge sitt eget tempo å ikke bli opphengt i at man MÅ lage noe feiende flott hver gang man setter seg ned; det viktigste er vel å ha det gøy. *klem*

6:05 p.m.  
Blogger Sonja said...

Nydelig lo! Lenge siden eg har sett noe fra deg, så gleder meg til du får given igjen!! Kos deg med scrappingen viss du får tid. viss ikke så er vi her når du får lyst! Håper du har hatt en fin sommer (",)

8:01 p.m.  
Blogger Catrine said...

Denne er så lekker Linda! Så nydelige farger og flott pyntet med båndene. Den er veldig deg! :)
Nå er det ikke lenge til Paris heller - der skal vi nok få masse inspirasjon og scrappelyst håper jeg! *klem*

8:52 a.m.  
Blogger Ania said...

Så nydelig denne var! Høres ut som om en "scrappekrig" er tingen for å få ting videre og igang :) Lykke til videre der da :)

10:04 a.m.  
Blogger Hege said...

Den LOen er bare rå!!! Så utrolig behagelig og herlig å se på; blir liksom aldri mett;-) Håper du får scrappelysten skikkelig tilbake for du er en av mine store favoritter som jeg digger å beundre!!!

8:13 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home