søndag, april 15, 2007

FACEBOOK!


Ja, jeg hadde vel aldri trodd at jeg ville bevege meg inn på noen sånne nettverksnettsteder, men nå har det nådd scrappeverdenen så da er jeg jammen blitt medlem. Hihi. Til min store overraskelse var det jo mye kjekt å se på også når jeg begynte å titte litt rundt på nettverk. ;-) Nei, jeg tror jeg holder meg i scrappegruppa - Data-dating er ikke noe for meg.
Uansett, Ingunn har startet en scrapbooking gruppe så sjekk ut Norske scrapperer (<---link) på Facebook.com. :-)
Også har jeg lagt ved bilde av min siste kjærlighet. Jeg har virkelig bare falt helt pladask for denne søte lille ugla til Sassafras Lass. Noe så nyyydelig. Hihi. Holder på å lage en layout med den nå. (Sassafras Lass)
Ellers så nyter jeg mins siste kveld av påskeferien - imorgen er det tilbake til striskjorte og havrelefse. :-S Jeg manner meg opp som best jeg kan. Hehe.
Og til sist: Ikke glem å titte innom galleriet til Papirloftet! :-) Jentene på loftet produserer nye saker hele tiden. Har selv lagt inn en LO om Mathias og all sykdommen de siste måndene. Var litt godt å få det dokumentert - viktig minne det også. :-)
EDIT: Jeg må bare legge til en liten ting her. Kom nemlig på en historie fra idag som jeg glemte og skulle fortelle i fobindelse med min nye kjærlighet. Hihi. Mathias begynte nemlig å snakke om at han hadde fått bilspillet (cars) sitt i posten, også husket han nok plutselig på at vi var på posten å hentet pakke til meg i går fra Papirloftet. For han spurte nemlig om hva jeg fikk i min pakke. (han brydde seg ikke om den da vi kom hjem)Papir sa jeg. Mamma, elsker du papir spurte han? Ja, måtte jeg si og da lo jeg jammen godt. Det må virkelig vises at jeg elsker papir ja. Hehe.

5 Comments:

Blogger Catrine said...

Hihi, ja den ugla er jo bare kjempesøt! Gleder meg til å se hva du lager.
Og den siste LO'en du har lagt inn i galleriet til PL er virkelig flott! Nydelige papirer - og som du sier, fint å få dokumentert! Smart med den skjulte teksten!
Lykke til med skolestarten etter påskeferien! *klem*

9:17 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg elsker den ugla! Fikk Mosh Posh-pakken min i går og der er den i stempelversjon! *dåne*

Jeg må innrømme at jeg sjekker galleriet på Papirloftet hver eneste dag, dere er så inspirerende!

9:34 p.m.  
Blogger Linda said...

OMG! Stempel ugle... *dåne* Det må jeg få tak i!!! Hihi

9:37 p.m.  
Blogger Kjersti said...

hehe den ugla - er det en slags scrappe-linux? :fnis:... men knallsøt er den!

10:04 a.m.  
Blogger Anette S said...

Jeg elsker papir jeg også :) Og jeg er som Ingunn innom papirloftet hver dag for å se om det har kommet noe nytt! Elsker den ugla! Søteste!

1:47 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home