torsdag, april 12, 2007



Da var påsken over for i år. Jeg har enda påskeferie frem til 16.april jeg da, og de siste dagene nå skal bare brukes til kos og diverse prosjekter. Har jo vært på påskeferie uten scrappesaker i ei uke, så scrappesakene har vært dypt savnet. Hihi. Også får jeg nyyyydelig pakke fra papirloftet til helga med masse my minds eye og annet digg. GLEDER meg for å si det mildt. Føler at jeg har så mye lekre scrappesaker nå at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne, men bare nesten. ;-) Sjekk dette bildet jeg tok i påska - snakker om blinkskudd! Mathias og onkel på rattkjelke. De hadde stor fart tilogmed. Og sjekk han lille sjarmøren som oppdaga at mamma sto å tok bilde - tror dere han har lært hva han skal gjøre når han ser kameraet eller?! *knegg*

Jeg har 2 månder igjen av skolen nå. *dåne* Og 6 eksamener å komme meg gjennom. Litt bange til tanken, men jeg vet med meg selv at alt ordner seg uansett. Veien dit er bare ikke alltid så lett. ;-) Men men, sånn er det nå bare. Jeg har gått glipp av mye viktig i år pågrunn av alt med mathias. Han har jeg forresten fiksa allergi medisin til nå, og føler meg ganske sikker på at allergien er rota til mye. Lang historie, men denne vinteren vil jeg bare glemme for jeg tror at sykhus og leger og hele hurven har fokusert på feil ting. Og at Mathias har gått gjennom mye kjipt uten at han behøvde det. :s Jeg skal ikke si det sikkert, men jeg føler at jeg har rett. Han brukte allergimedisin i 2 år tidligere og det var jo hull i hodet av meg og tro at han ikke skulle behøve det mer, selv om symptomene ikke dukket opp i samme form til samme tid som før. Jaja, gå videre og ta lærdom. Jeg kan aldri gjenta meg selv nok: Alt ordner seg. :-)

2 Comments:

Blogger Camilla Engelstad said...

Huff, det hørtes kjedelig ut. Håper det ordner seg nå da og ar dere har funnet ut noe som hjelper. Det er så fælt når disse små har det vondt og man ikke vet hva man skal gjøre for å hjelpe.

Det var et skikkelig bra blinkskudd du har fått der og det ser ut som en fornøyd Mathias på akebrettet. Gleder meg til å se dette bildet scrappet:)

Ha en fortsatt fin helg!!!

12:18 p.m.  
Blogger Anette S said...

Velkommen tilbake til hverdagen. Jeg dåner når jeg tenker på at jeg er ferdig på skolen om en og en halv måned! Første eksamen om eksakt en måned! Også sitter jeg er på nettet!! *panikk*

Og lykke til med helsa til Mathias! Håper dere snart slipper å tenke på det dere har vært gjennom og bekymringene tar slutt!

2:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home