torsdag, mai 17, 2007


Hipp hurra for 17. mai! Gratulerer med dagen, alle sammen! :-)
Mathias har virkelig gledet seg til denne dagen, og til tross for regn og tog som gikk i ekspressfart så vi sprang halve veien, så sa Mathias da toget nærmet seg slutten: "Mamma, æ vil gå en gang til!". Ja, om ett år får du det, sa jeg. Ok, var svaret. Hehe. 17. mai var ihvertfall veldig stas i år. Det ble med tog og gassballong i byen også dro vi hjem og har spist god middag og spilt tv-spill og ellers bare koset oss. Kort sagt, en fin-fin dag. :-)

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så herlig bilde da - kos dere på 17. mai kvelden :-)

5:19 p.m.  
Blogger Catrine said...

Så herlig bilde! Høres ut som dere har hatt en flott feiring av dagen.
Ønsker deg en fortsatt flott 17.mai! *klem*

5:19 p.m.  
Blogger Heidi said...

Høres ut som om dere har hatt en fin 17.mai Linda! Her har det vært solskinn, varmt og flott i hele dag! Gutta har gått i tog, spist masse is, kaker og grillet.

6:29 p.m.  
Blogger Anette S said...

Han er så herlig! Får håpe været blir bedre neste år! Også må dere ha en koselig helg i grønnhuset!

6:57 p.m.  
Blogger Hege said...

Herlig gutt!!!! 17. mai er en opplevelsesrik dag for nysgjerrige småttiser.

Ha en fin søndag!

9:30 a.m.  
Blogger Ania said...

Hihi, så greit at han tok svaret så pent :)

11:38 a.m.  
Blogger Annette said...

Høres ut som dere hadde en kjempekoselig 17.mai! Mathias ser storfornøyd ut på bildet :-)
En skikkelig go'gutt - en liten sjarmør!

Ang. Facebook... Tror ikke det er noe for meg. Jeg var inne og kikket en dag, men jeg slettet profilen like raskt som jeg hadde lagd den. Ser ikke helt poenget med facebook :-S
Men så er det mulig jeg har gått glipp av noe helt vesentlig *knis*

Hvordan går det med eksamenslesingen? Motivasjonen på topp?

3:09 p.m.  
Blogger Kathrine said...

Så stor han har blitt!

4:06 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home