lørdag, april 21, 2007

Scrappetreff :-)


EDIT 4.mai: Har kjøpt ny scanner! Sjekk så bra. Jippi - endelig skal det bli bedre å scanne. :-) For orden skyld så er bildet lengst til venstre på den nye epson scanneren.

Idag har vi hatt scrappetreff og det var som alltid kjempekoselig! :-) Fikk ikke laget så mye da. Hehe. LO fikk jeg ikke begynt på, men dette kortet fikk jeg da laget. Har tenkt å få laget opp endel kort sånn at jeg har til ulike anledninger og slipper å stresslage hvis jeg plutselig mangler tid. Jeg eeeeeelsker disse stemplene fra whipper snapper. :-) Har også fargelagt med Marvy le plume tusjer for første gang og det var virkelig en aha opplevelse. Fikk 2 pakker tusjer i posten fra unaiten idag og de kommer til å bli flittig brukt - for en oppfinnelse!! Beklager den elendige scanningen. Jeg må nok kjøpe ny snart for denne vil ikke mer rett og slett. :-s


Ellers har vi det bare flott. Det våres og vi er friske og raske. :-) Ingenting er bedre.

9 Comments:

Blogger Catrine said...

Nydelig kort du har laget!
Scrappetreff er moro ja, men det er veldig forskjellig hvor mye jeg får gjort på sånne treff. ;)
Ha en forsatt flott helg! *klem*

9:34 p.m.  
Blogger Heidi said...

Vet du Linda...jeg visste faktisk IKKE at du laget kort jeg...*dåne*...flott var det i allefall!!!

Heidi

9:38 p.m.  
Blogger _Kine said...

Så flott kort! Jeg har lagd en del kort i det siste selv; kjekt med mindre formater når man har litt scrappesperre. *fnis* Ha en fin søndag!

7:48 a.m.  
Blogger Ellen* said...

Så nydelig kort! Bruker ikke få gjort særlig på treff, jeg heller...men det sosiale er vel viktigst der:o)
Så bra at dere har det bra!!
Klem, E*

2:44 p.m.  
Blogger ELISABETH said...

Det er helt nydelig og gøy å gjøre litt annet også!

10:31 a.m.  
Blogger Hege said...

Så nydelig det kortet var! Er litt redd stempling som må fargelegges enda jeg. Er liksom ikke tålmodig nok eller stø nok på hånden for det. Scrappetreff = slarvetreff:-)

10:04 p.m.  
Blogger Annette said...

Hei!

Håper det står bra til med deg og den lille prinsen din!

Regner med det er siste innspurt før eksamen som står på tapeten i disse dager!?
Hvordan ligger du an? Har du kontroll eller vokser det over hodet på deg?
Jeg tilhører helt klart sistnevnte kategori! Ser ingen ende på pensum...

For et nyyyydelig kort du hadde lagd! Jeg er mektig imponert over hvordan du klarer å holde tempoet oppe i fht. scrappinga.

Ville bare ønske deg lykke til med eksamen!
Ikke lenge igjen til en laaang, velfortjent sommerferie nå *knis*

9:41 a.m.  
Blogger Kathrine said...

For et nydelig kort!

3:43 p.m.  
Blogger Hilde said...

Her var det mye flott siden sist jeg var innom!!

du er rååååå!!

Ha en god 17. mai.

10:03 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home