søndag, mai 06, 2007

Nydelig muffinssøndag :-)

Idag fikk vi endelig litt temperatur i lufta her oppe, så nå føler jeg virkelig at våren er i annmarsjen - Love it! Jeg er virkelig ikke noe vintermenneske, det skal være bra sikkert. Vi har koset oss ute og bakt muffins. Ellers er jeg kommet i skikkelig vårrengjøringsmodus her - rette tiden. Jeg må ALLTID rydde, vaske og organisere i huset når våren kommer. Så i helga har jeg skrudd både hyller og begynt på vasking og rydding. Ikke minst lete frem alt som skal kastes! Våren er den beste tiden på hele året - Ingen tvil. :-)

Jeg skal forresten slutte å skrive når vi er friske og raske. For jeg gjorde nemlig det forrige gang jeg skrev her, og bare dager etterpå så ble både jeg og Mathias kjempesyke - Influensa tror jeg. Jeg er enda ikke helt frisk. NÅ må det være nok altså. 6 ganger etter jul har Mathias hatt dette her...Det er snakk om uker av gangen + alt annet sykdomsgreier vi har hatt etter jul. Nå må jeg få tid til å ha normal hverdag. Roen jeg trenger for å få holde fokusen. Jeg fikk C på matteeksamen jeg hadde like før påske. Helt ok det, og jeg er igrunnen fornøyd med tanke på innsatsen jeg puttet inn i matten dette skoleåret - lite med andre ord. Irriterende dog, fordi jeg vet at jeg potensielt kunne gjort det så mye bedre. Men, men man styrer ikke det som skjer og de hindringer man møter på veien - man må bare prøve å jobbe seg rundt dem. Alt i alt syns jeg at jeg klarte det bra. Ene og alene takket være positivitet og motivasjon. Dette året hadde aldri gått i det hele tatt hvis jeg ikke absolutt hadde villet det. Har 6 eksamener igjen nå, og 1 1/2 måned ca. å gjøre det på så det blir hektisk fremover, men jeg gleder meg likevel. Jeg liker eksamener jeg - merkelig nok. Hehe. Det handler om å avslutte, bevise og gå videre. :-)

Blir ikke fullt så mye scrapping på meg fortiden naturlig nok. Men litt får jeg skvisa inn. Jeg har begynt på et nytt prosjekt - en "boksen om meg" på en måte til Mathias. Alle minner og sånne viktige og koselige bilder fra det første året hans ca. Blir godt å få gjort det nå, få det dokumentert, for jeg har utsatt det prosjektet lenge. Også holder jeg også på med et litt annet spennende altered prosjekt. Hvor det ender vet jeg enda ikke helt, men resultatet kommer i galleriet til Papirloftet tilslutt. :-) Layouter til "Mathias"-boksen kommer også der etterhvert som de blir ferdige. :-)

Kos dere med våren! :-)


3 Comments:

Blogger Annette said...

For en kjempesøt boks til Mathias!

Gratulerer med karakteren! Det er jo kjempebra jobba! Tatt i betrakning alt det andre du har vært nødt til å prioritere dette semesteret bør du være stolt!

Dere har virkelig fått deres dose med sykdom. Nok får være nok :-)
Lykke til med siste innspurt!

9:56 a.m.  
Blogger _Kine said...

Den boksen er bare helt nydelig!! Du er så flink til å få med så mange fine detaljer, spesielt med bånd, brads og pynt :)

Kos deg med vårværet! Muffins hørtes forresten veldig godt ut!
Klem

10:34 a.m.  
Blogger Anette S said...

Denne boksen er helt nydelig!

C i matte er jo absolutt noe du skal være fornøyd med! Det er jo ikke akkurat barneskolematte du har!!
Forstår godt at det blir lite scrapping. Treffet i morgen blir nok det siste for meg på en stund også. :( Vi får ta det igjenm i sommerferien!

7:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home