søndag, september 23, 2007

Paris, paris, paris!! Nå er det jammen ikke mange dagene igjen og jeg kjenner at jeg bare gleder meg mer og mer for hver dag. Helt sprøtt - Jeg skal til Paris!! :-) Onsdag setter jeg kursen for Paris sammen med jentene på Papirloftet, og det blir så moro å få treffe dem alle sammen. Vi kommer til å få en sånn flott tur. :-)


Det har vært mye å gjøre i det siste. 7 innleveringer på skolen i tillegg til alt annet skolearbeid, også hverdagen på toppen av alt. Ikke blitt mye tid til reiseplanlegging, men nå er det full fokus på reise og pakke-puslespillbitene begynner å falle på plass. Bildene til kursene er enda et lite hodebry, men jeg må vel komme i mål der og. Det blir mange spennende kurs og kursholdere så jeg gleder meg masse til det!


Forøvrig kan jeg jo også si nå at Papirloftet får inn flere av stemplene jeg har laget, så hvis du gikk glipp av noen du ville ha så kommer det ny mulighet. :-) Legger ved noen eksempelbruk av stemplene.


Ønsker dere ei flott uke! Det skal ihvertfall jeg ha - i Paris!!! Whiiiii!!! :-)




5 Comments:

Blogger _Kine said...

Gleder meg skikkelig til å dra på tur med dere :D Og bra at det kommer flere stempler, jeg var for sein med å bestille og fikk ikke alle jeg hadde lyst på. Sees på onsdag!

7:11 a.m.  
Blogger Catrine said...

Nå er det like før! Jeg gleder meg så mye!!!:D
Så bra det kommer flere stempler! Jeg fikk en fin liten bunke her om dagen som jeg gleder meg til å sette meg ned med når vi kommer hjem fra Paris!
Ses snart! :D

3:10 p.m.  
Blogger Heidi said...

Kos deg skikkelig på tur Linda!!! Skal sikkert bli godt å komme bort fra skole og hverdag en tur..samt å oppleve masse spennende både på scrappefronten og ikke minst stedet!!

Stoooooor klem

9:46 p.m.  
Anonymous Anonym said...

God tur til Paris!!
Så kjekt at det kommer påfyll med stempler. Da skal jeg sikre meg de jeg gikk glipp av ;-)

6:53 a.m.  
Blogger Unknown said...

Godt at det kommer påfyll med stemplene, stadig flere jeg kan tenke meg å prøve ut. Fint at jeg fant bloggen din igjen, forresten. Du inspirerer meg masse for tiden, så ikke la skolearbeidet spise deg helt opp :)

6:58 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home