fredag, oktober 12, 2007

GOD HELG!

Nå er det jammen lenge siden jeg virkelig har følt en utrolig stor glede ved at det endelig er helg! Og det er jo en sånn deilig følelse. :-) Som oftest så har jeg aldri noe skikkelig helgepause - alltid noe som må gjøres ferdig. Sjeldent jeg er så ajour med skolearbeid som jeg er nå - obligatorisk i størst grad vel og merke. Hehe. Så nå tar jeg meg en skikkelig helg med avkobling! Whiiii så deilig! :-) OG jeg legger ved noen sneakpeaks på hva jeg skal gjøre i helga. Er det rart jeg gleder meg????? (tjuvstarta igår selv om jeg ikke hadde lov. *blush*)
Ellers så har vinteren kommet til oss - hvitt og vakkert ute, og det er det en liten gutt i huset her som er veeeldig glad for. Han har misforstått litt da tror jeg, for han spør hver gang det snør om det er jul nå. Hehe. Vi skal ihvertfall ut å lage noe fint i snøen i helga! :-)
Jeg er også glad for at snøen kom og gjorde det koselig og vakkert ute, for da fikk jeg plutselig inspirasjonen jeg trengte for å gjøre det koselig å vakkert inne. Jeg har begynt på storrydding og storvasking og jeg elsker hver en ting som blir helt ren eller hver en ting som blir helt ryddig. Rent og ryddig er noe som med 100% sikkerhet ikke kan kalles for å være oppskrytt!! Hehe.
"Det snør, det snør tiddelibom...." *nynner* "Glade jul, hellige jul...."
Jepp, Linda er i sterkt begynnende julestemning. (Kanskje det Mathias merker og spør om det er jul hele tiden?? Hehe.) Har allerede handlet masse julegaver, fått rydde/vaske trangen og av scrappeutstyret jeg har letet frem så er det juleproduksjonen som har begynt her. Skal dog love å vente litt med julekaker... ;-)
GOD HELG, alle sammen! :-)

4 Comments:

Blogger Sonja said...

Høres ut som du allerede koser deg med den kommende julen. Det er en fin tid vi går i møte.

Har ikkje begynnt å tenke så mye på jul, men tanken rundt julekortene har begynnt å svirre(",)

Ha en fortsatt god helg!

10:55 a.m.  
Blogger _Kine said...

Jeg klør i fingrene etter å få de fine Siri-stemplene, de fine Linda-stemplene og julepapirer og sette meg ned og kose meg! Jeg sendre cd med bilder snart, må bare komme meg på postkontoret. *klem*

9:30 a.m.  
Blogger Anette S said...

Julesstemningen kommer jo alltid med første snø. Og når du sitter og lager de fantastiske kortene dine er det ikke rart du må nynne litt på vintersanger! Håper du hadde en fantastisk helg og at du har det denne helgen også! Det er godt å se at det ikke bare er jeg som må ha det helt ryddig rundt meg!

7:36 a.m.  
Blogger Annette said...

Julestemning og snø!?
Det er så fjernt fra det været vi har *ler*
Her er det blå himmel og sol. Fremdeles en blomst og to å finne i veikanten. Og bladene på trærne viser seg fra sin fineste side nå om høsten. Håper det drøyer leeeenge før snøen kommer hit!

Blir veldig nysgjerrig på hva du har tenkt å lage av "sneek-peaks'ene" du har lagt ut!!? Nydelige stempler :-D

Hørtes herlig ut å være ajour med skolearbeidet! Når er første eksamen? Og hvor mange blir det på deg dette semesteret?

Håper alt står fint til med dere!
Og kos dere med julestemningen og snøen! :-)

klem

9:24 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home