onsdag, oktober 03, 2007

Paris var fantastisk!!!

Jeg har ikke landet enda og jobber enda iherdig med å å fordøye alle inntrykkene fra turen, og føler vel ikke at jeg makter å uttrykke alt jeg føler og vil si, men jeg får gi det et lite forsøk. Jeg har hatt en helt fantastisk tur!!! Det kunne virkelig ikke vært bedre. Jeg har truffet de herligste jentene i hele verden. Siri, Catrine, Cecilie, Kine, Helle, Rita og Elizabeth!! Vi hadde det så moro - Thank you much for masse god samtale, latter, moro og kjempekoselig tid i Paris (versailles)!! Og jeg sett helt utrolig ting - for et land! Det kan ikke beskrives å se alt i virkeligheten - det må oppleves.



Har ikke så mye tid akkurat nå så jeg får fortelle litt historie i bilder. :-)


En dunge herlige Papirloft-jenter foran Sacre ceur. :-)

Thank you much, jenter, for mye latter og moro!!! :-)


CD var bare så herlig!! En fantastisk personlighet og rett og slett bare nydelig!!


Jeg fikk en god klem av CD! :-)

Corinne Delis!!! Superkoselig dame!

Ashley Calder! For en inspirasjon! Hun er kjempeflink!




Catrine vant 1.plass!!! Så kult! Og hun vant en cricut!!!! Jeg hadde ikke med meg noe ekstra saker, men fikk låne nydelige Hanna-bilder og kjøpte noen saker der og scrappet en LO til samme konkurranse og fikk jammen 5.plass og premie jeg også. :-)







10 Comments:

Blogger Rita said...

Hei :) Jeg blir så godt humør av å se bildene fra turen. Jammen hadde vi en fantastisk helg. Thank you much til deg også for all latter og morro. Det var så utrolig koselig å hilse på deg. Du er en utrolig herlig og ikke minst morsom person, og jeg håper vi får anleding til å treffes igjen (forhåpentligvis om ikke så alt for lenge). :oD Ha en fin-fin uke.
Stor klem fra Rita

8:33 a.m.  
Blogger Helle said...

Å så fine bilder!! Det var en fantastisk tur, og det var så fint å få treffe deg!! Håper vi får anledning til å treffes igjen. Thank you much!!! Stor klem fra meg til deg.

8:55 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Thanks for taking my class and enjoying it!

corinnexxx

9:09 a.m.  
Blogger Annette said...

Velkommen hjem igjen!
Det er nesten litt stygt gjort å legge ut slike bilder :-P
Det ser jo bare såååå utrolig kjekt ut!:-)
Virker som dere hadde en SUPER tur!
Jeg legger ikke skjul på at jeg er vanvittig misunnelig
*knis*

9:55 a.m.  
Blogger Catrine said...

Åh, jeg blir både rørt og glad over å se på alle bildene fra turen! Det var så moro - og så utrolig gøy å endelig få møte deg! Du er en herlig jente Linda! :D
Jeg håper og tror vi treffes snart igjen! *stor klem*

10:24 a.m.  
Blogger Sylvi said...

....ikke misundelig i det heeeele tatt!!! Ser ut som dere har hatt en kjempe tur! :-) Gleder meg til å se flere bilder og hva dere har laget disse dagene!

KLem

11:37 a.m.  
Blogger Elizabeth said...

Åh, jeg blir så glad jeg også. Sitter her og smiler bredt for meg selv. Dette her var bare helt fantastisk! Kjempegøy å treffe deg også Linda. Håper vi sees der neste år:D

7:01 p.m.  
Blogger Cecilie said...

Åhhh, Linda!! Jeg savner deg allerede!! Jeg klarer fortsatt ikke helt å sette de rette ordene på hvor koselig turen var, men jeg kan trygt si at jeg satte enormt stor pris på å få bli kjent med deg IRL! Du er virkelig en helt fantastisk jente :). Nå skulle jeg egentlig ha kommet opp med et par treffende Afghanske gloser, men så kan jeg ingen...så da avslutter jeg bare med å si at jeg håper det ikke blir lenge til vi treffes igjen. (*snufs*) Stor klem fra meg

7:28 p.m.  
Blogger Cecilie said...

...og så måtte jeg bare innom igjen, for å si at du er kul, morsomt, søt, snill, kreativ og super :)

7:33 p.m.  
Blogger Heidi said...

Høres...og ser ut som om dere har hatt en TOPP tur!!!! Virkelig noe jeg kunne tenkt meg selv!!!!

Klem

9:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home