onsdag, oktober 03, 2007

Åååå, jeg har så lyst til å scrappe!!! Etter lang tid med noe jeg til dels vil kalle tvangsscrapping, så har lysten kommet tilbake for fullt. Jente-scrappetur til Paris er medisin for mye. :-)

Men...så har jeg ikke tid - i det hele tatt! Kjipern... Men seriøst, nå skal jeg virkelig ha øynene åpne for scrappemuligheter så snart de kommer.

Og jeg skal ihvertfall scrappe når jeg nå snart får pakke fra Papirloftet, for da får jeg de utrolig vakre nye stemplene Siri har laget. Jeg er seriøst bergtatt...sukk. Har du gått glipp av dem, se HER. Også har jeg nå endelig fått bestilt meg akvarellblyanter og diverse annet kult male og skriveutstyr så nå gleder jeg meg! Vi var jo på noen veldig inspirerende kurs med Ashley Calder i Paris (Jeg savner dere allerede jenter!! snufs...)- hun er dyktig altså!!!! Gleder meg til å prøve teknikkene hennes. :-)

Ellers er det også kommer påfyll OG NYE av mine egne stempler hos Papirloftet. :-) Take a look!

Og i samme slenge må jeg bare nevne noen andre nye stempler Papirloftet har fått inn nå. Paperbag studio og Art elements. Rålekre!!

Jeg føler på meg at det blir en særdeles stemplende og malende god høst/vinter på meg i år.
Hihi. Gleder meg!!! (....bare jeg finner tid da.....)

Ha ei fortryllende god helg alle sammen!!! :-)

1 Comments:

Blogger Rita said...

Hei :)
Nå som det har kommet påfyll får jeg se om jeg kan få sneket til meg noen av de lekkre stemplene dine inne på PL.
Sliter også litt med masse scrappelyst, men liten tid. Krysser fingrene for helgen og håper at det kan bli litt muligheter da :) Knall fin side du har laget. Herlig bilder.
Når jeg ryddet litt i scrappesakene mine fant jeg en blå tang som jeg tror er din. (?) Kan du ikke sende meg en PM på Papirloftet med adr, skal jeg sende den oppover til deg :)
*klem*

8:07 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home