onsdag, oktober 31, 2007

Happy Halloween! Ja, da var det halloween idag - en veldig unorsk tradisjon jeg egentlig ikke har noe forhold til, men som sniker seg inn i livet gjennom ivrige og forventningsfulle barn likevell. :-) Vi har markert dagen med hodelykt-tur i skogen. Det var rågøy altså og jeg er så glad for at vi gjorde det. Helt mørkt, fakler og bål, også hode-og lommelykter da. Alt som heter "Jeg er redd for mørket" var langt borte og unger og voksne storkoste seg i skogen. Mathias svinset tilogmed alene rundt omkring.
Mye bedre måte å arkere dagen enn å gå rundt å tigge etter godteri. :-)
Jeg har fått post!! 2 kjempekoselig og knallfine kort. Halloween hilsen fra Kine og et kort med hilsen og bilder fra Catrine. Tusen takk, jenter! Det er verdens koseligste overraskelse å finne ut at noen har tenkt på akkurat deg. :-) *klem*
Jeg vil samtidig få takke Catrine for en flott tid sammen på designteamet til Papirloftet! Du blir dypt savnet der altså. Catrine har fått jobb i hobbybutikk!! Juhuuu! Det blir nok knallgøy. :-) Masse lykke til!




Jeg gjør skolearbeid, forbereder meg til eksamener, scrapper og hverdagen går sin vante gang. Jeg gleder meg til jul. :-)

2 Comments:

Blogger Kathrine said...

Hørtes ut som en smart og fin måte å feire Halloween på! Jeg er heller ikke så fan av dette nye opplegget.

Så koselige hilsener du har fått!ncncmail

11:47 a.m.  
Blogger Cecilie said...

Det hørtes ut som en super måte å markere Halloween på, enormt mye bedre enn den tiggingen på dørene! (Når vi først skal være nødt til å arve Halloween...)

Lykke til med både studier og eksamener - vips, så sees vi igjen *klem*

10:18 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home