mandag, desember 31, 2007

Lurer på om jeg er ferdig nå.... Helt seriøst så føles det som om jeg har fått scrappe-diare, for å si det på en mindre pen måte. *blush* Ideen bare kommer og må ut. Snodig...Er nok fordi jeg har hatt så mye ideer, men ikke hatt ork til å få de ut i livet, og nå når jeg føler meg litt piggere så kommer det fossende. :-) Jeg får julekort nok ihvertfall. *lol*

Noterer meg bak øret at jeg må få skrevet denne nyårsposten min snart...Den betyr litt for meg på en måte. Den skal sette standard.



5 Comments:

Blogger Salte said...

Fyttikatta så lekkert Linda!!! Du er så utrolig flink!

2:28 a.m.  
Blogger Elisabeth Helland said...

hei hei, skikkelig lekre kort du har laget her da, er jo bare til å bøye seg i støvet av kreativiteten din her.....gjennomførte og nydelige alle som en. Håper du og junior får en fin dag i dag, og at det nye året blir alt hva dere kan ønske dere....klem

8:48 a.m.  
Blogger Anette said...

Så utrolig lekre kort. :o)

1:24 p.m.  
Blogger *Camilla* said...

Fantastisk nydelige kort!

1:51 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Wow, your cards are gorgeous!!!

XO, Inge

6:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home