onsdag, november 14, 2007



Jeg var en tur innom Sylvis blogg i dag og der hadde hun en kjempekoselig utfordring som jeg herved viderefører.:-)

De 3 første som poster her får en koselig liten hilsen av meg i posten før jul. Det eneste som kreves er at du har en egen blogg og vil videreføre utfordringen. :-)

Jeg har masse jeg kunnet skrevet om her i bloggen akkurat nå, men jeg tror jeg tar det en annen gang. Mye som skjer. Mye å gjøre. Både koselige ting og mindre koselige ting. Jeg gruer meg veldig til i morgen. Jeg gleder meg veldig mye til jul.

Lekte meg litt i photoshop i dag og laget dette enkle bildet til facebook-profilen min. Får vise frem det siden jeg ikke har så mye annet å vise frem. :-p

7 Comments:

Blogger Cecilie said...

Så schtilig bilde!!!

Jeg vet ikke hva du gruer deg til imorgen, men en goood klem skal du få med deg på veien!! *knusekoseschmoseklem*. Blir i godt humør bare jeg ser på deg, jeg - og snart er det "etter nyttår" :)

Lykke til imorgen!!

7:30 p.m.  
Blogger Cecilie said...

Øhh...forresten: du kan ta de 3 neste, altså! Var så ivrig etter å sende deg noen ord at den utfordringen gikk meg litt hus forbi *ler*. Så: de tre neste etter Cecilie er helt greit :)

7:32 p.m.  
Blogger Unknown said...

er jeg den første da??

9:06 p.m.  
Blogger Linda said...

*lol* Snille søte gode cecilie. SMASK!

Silje: Ja, du er den første. Fortsatt plass 2 til som kan få en hilsen i posten av meg hvis de vil videreføre utfordringen. :-)

9:12 p.m.  
Blogger Ellen* said...

Blir glad når jeg ser en ny bloggpost fra deg, jeg óg! Og jeg kan gjerne videreføre en sånn hyggelig utfordring:o) Masse lykke til imorgen!! *klem*

9:58 p.m.  
Blogger Kirsten said...

Det er alltid så masse inspirasjon i bloggen din!

Hvis du har plass til en til å videreføre utfordringen din så hopper jeg gjerne på!
Hilsen Kirsten72

1:12 p.m.  
Blogger Linda said...

Jepp, da har vi fått 3. :-)

Send meg en epost med adressen deres. linda@papirloftet.no

Legger det i bloggen dere også.

2:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home