søndag, desember 30, 2007


Så var jula over for denne gangen. Det er egentlig helt greit selv om den jo er veldig koselig. Jeg klarer aldri å koble helt ut, og kjenner igrunnen alltid på at jeg enda har tid igjen av studiet, og syns ofte at ferier er et nødvendig onde. Hehe. Men de trengs i høyeste grad. Jeg føler meg piggere og føler pågangsmotet kommer tilbake - det er deilig. :-) Jeg hadde planer om å få til en "tanker om det nye året"-posting her...Får se om jeg ikke rekker det før det blir nytt år.
Jeg er ikke helt ferdig med jule på scrappefronten dog. :-) Tenker det blir noen flere kort og LOer før jeg pakker det bort. Så mye fin pynt og stempler at det må jo brukes. Her er et kjapt kort med stempler fra papirloftet og papilio. Jeg har faktisk laget en juleLO med de eneste bildene jeg hadde med meg på juleferie, men den er levert til konkurranse. :-)
Ja, også fikk jeg et nydelig julekort i posten i dag fra Catrine! Tusen takk Catrine!! :-) Glemte jo typisk å ta bilde...får fikse det en annen dag.
Ønsker dere alle et riktig godt nyttår!! :-)

8 Comments:

Blogger Ania said...

*sukk* så nydelig kort!! :) blir spennende å se dine tanker om nyåret her snart, har gjort meg opp noen tanker selv og tror jeg skal scrappe de snart og :) Ting blir litt mer virkelig da når de settes på papir..håper jeg :) Ha en fortsatt god jul/godt nytt år!

12:17 p.m.  
Blogger Salte said...

Lekkert kort! Så flott og delikat.

3:14 p.m.  
Blogger Catrine said...

Kjempenydelig kort! Både det i denne posten og det i den over her. :D
Fortsatt god jul! Håper du har klart å slappe av litt og roe ned før studiestarten. Regner med det blir travle tider da! *klem*

5:02 p.m.  
Blogger Annette said...

hehehe... forstår godt hva du mener med at ferien nærmest blir et nødvendig onde.
Har funnet frem nye pensumbøker og repiterer det vi hadde i sist semester nå i julen jeg *hehe...håpløs*
Håper dere får en fin nyttårsfeiring!
Takk for det gamle!
Klem

5:41 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei. Så utrolig fne kort du lager!!!! :) Jeg er så misunnelig. Jeg er ganske ny i dette gamet selv... Så jeg liker å hre fra andre som har holdt på lenge. Et lite spørsmål? Hvordan får du stemplene til å se ut som uthevete dukker,nesten?? Klipper du eller skjærerde ut rundt alle detaljene som hender og føtter???

10:33 p.m.  
Blogger Linda said...

Hei Anonym. :-)

Tusen takk for den hyggelige komentaren din. :-) Ja, jeg klipper ut stempeltrykket, helst etter at det er ferdig fargelagt. Og etter det er klippet ut så pleier jeg alltid å ta litt brun stempelsvete på svamp og sverte kaneten litt også legge på litt hvit gelpenn her og der. Det er også fint å montere figurene på kortet med distanse/foam tape så kommer de litt ut fra kortet. :-)

6:07 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Tusen takk for svaret ditt! :) Hmmmmm.... lurer på åssen du klarer å klippe så nøyaktig rundt alle de pirkete detaljene..... ?! :) Gelpenn ja?? Har de det på papirloftet??

10:35 p.m.  
Blogger Linda said...

Liten saks er trikset. Broderisaks f.eks. :-) Ta deg god tid og etterhvert vil du bli mer og mer stødig på handa. Jeg bruker helt vanlig gelpenn kjøpt på notabene. Uniball er også veldig god hvis du får tak i den!

7:21 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home