fredag, desember 21, 2007

"Er det noen snille barn her?"

sier Mathias. Han skjønner julenissen og snille unger. :-) I dag pynta vi juletreet, og endelig har jeg et objektiv som kan fange litt magisk julestemning. Jeg bare ELSKER det og skjønner virkelig ikke at jeg ikke har kjøpt det for lenge siden. Tenk at alle disse bildene er tatt uten blitz inne i ei stue med ganske liten belysning fra kun lamper... sprøtt....

Her kommer enda et lite bildedryss. Fra dagens juletrepynting denne gangen. Måtte også legge ved et bilde jeg tok av Mathias skjønne lille søskenbarn. Han var på besøk hos oss her om dagen før han dro på juleferie. :-) Jeg blir helt dårlig av sånne søte små og kjenner at jeg savner det å ha en sånn liten en. Tida går så altfor fort...





15 Comments:

Blogger Camilla G said...

kejmpefine bilder- ordentlig julete, og lyset avr jo veldig bra på dem. Hvilket rpogram bruker du på kameraet? får du problemer med uklare bilder når objektet beveger seg mye i dårlig lys? Kjempebra at du er fornøyd med nye objektivet! Jeg og tenkte at, hvorfor i allverden har jeg ikke kjøpt det før når jeg skaffet meg nye objektiver! God Jul til deg og dine!

3:59 a.m.  
Blogger Ania said...

Så skjønne bilder - ha en riktig god jul begge to!! :)

12:18 p.m.  
Blogger S_U_F_69 said...

Så koselige juletrebilder, ga meg akkurat den rette julestemningen.
God jul til dere :-D

2:39 p.m.  
Blogger Kjersti said...

så fine bilder -ser ut som dere koser dere skikkelig med juletrepyntinga :) Og jeg kan godt se at de to der er søskenbarn ja, jeg måtte lese en gang til... trodde først nesten det var mimre-bilde av gutten din :)

8:54 p.m.  
Blogger Sonja said...

Kjempefine bilder du har tatt. Litt missunnelig på det objektivet ja (",) Kos dere videre i julen!

11:30 p.m.  
Blogger Stine said...

Så fine bilder, så ut som det var stas å pynte til jul ja!
Ser helt klart at blitz er neste på foto-ønskelista, bra du er fornøyd med din!
Ønsker deg og dine ei herlig jul! :)

7:50 a.m.  
Blogger Elizabeth said...

Åh så koselig. kommer man ikke i julestemning av dette så vet ikke jeg... Ønsker dere en riktig god jul og et strålende år i 2008. (regner med at vi sees på PACS 08 altså:)...) he he...
klem

12:14 p.m.  
Blogger Rita said...

Så mange nydelige kort og gaveposer du har laget, Linda. Herlige bilder fra juletrepynting :)
Ønsker dere en riktig god julefeiring der opp :)

Stor klem fra Rita

12:18 p.m.  
Blogger Catrine said...

Så herlige bilder!
Ønsker dere en riktig god jul! *stor klem*

4:01 p.m.  
Blogger Cecilie said...

Oi, så deilige og stemningsfulle bilder!! Jeg har ønsket meg det objektivet til jul, og jeg fikk iallefall ikke mindre lyst på det nå! Ønsker deg og Mathias en deilig og fredfull julefeiring - håper dagene vil bringe med seg mye kos og glede :). Stor juleklem fra Konnerud

7:06 p.m.  
Blogger Anette S said...

Så fine bilder! Jeg har ønsket meg 50mm 1.8 til jul, og får jeg ikke det, regner jeg ikke med at det blir tatt særlig med bilder i morgen.

God jul til deg og Mathias! Kos dere masse!

9:22 p.m.  
Blogger Malin a.k.a. Boop said...

God jul til deg!! Håper dere får en flott høytid. Kjempefine bilder du har tatt!

1:09 p.m.  
Blogger Hege said...

Virkelig flotte bilder. Ønsker deg en fortsatt fin romjulsfeiring med den flotte sønnen din!

Klem

12:13 a.m.  
Blogger Anita Hagen said...

Så herlige bilder av sønnen din. Blir så sjarmert når jeg ser disse herlige små pynter til jul *smelt*.

Så flotte gaveposer du har laget også. Kjempefint dekorert og gøy å se de ferdige med innhold og alt.

En fortsatt fin jul ønskes deg og familien også.

Juleklem fra Anita

3:23 p.m.  
Blogger Moon Hulsman said...

Wow love your blog nice work
Huggs Moon

10:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home