lørdag, desember 01, 2007



I kveld har jeg laget enda en gavepose til jul. Har tenkt å lage noen slike å ha litt snadder oppi og gi til sånne som egentlig ikke skal ha julegave, men som fortjener en oppmerksomhet likevell. :-) Jeg fikk disse nydelige Papiliostemplene i posten i dag, og jeg klarte rett og slett ikke å la de ligge - de er så utrolig fiiine!! Ellers har jeg brukt stempel fra Design Cecilie Lundstad og papiret er fra 3ndy papir, nærmere best Gudruns design papirer. HIPP HURRA for norsk design!! Knallflinke damer der ute. :-)


Legger ved en gavepose jeg laget i november med magnoliastempler(hipp hurra for svenskene *lol*) og 2 av mine egne stempler.
Det er 1. desember dere!! :-) Nå blir det snart jul.



6 Comments:

Blogger Ania said...

Så utrolig nydelige1! Du er rå på sånne koselige ting & tang!! Og hurra for norsk (nordisk) design!! Det svinger av oss for tiden1! :D

9:21 p.m.  
Blogger Kathrine said...

Utrolig fine altså - skulle ønske jeg kunne sånt.

9:37 p.m.  
Blogger Carrin said...

Rett i julemodus bare ved å se på disse posene! Du verden så nydelig!!!

10:34 a.m.  
Blogger Malin a.k.a. Boop said...

Så fin!!! Du er så dyktig!!

5:55 p.m.  
Blogger Hege said...

Himmel så flotte poser. Inspirasjon i bøtter og spann her inne.
Ha en fin kveld Linda!

5:29 p.m.  
Blogger Annette said...

Oj! Her hadde det skjedd mye siden sist jeg var innom!
Nyyydelige juleposer du har lagd. Ble helst litt inspirert til å prøve selv. Får jeg tid i førjulsstresset skal jeg forsøke meg :-)

Håper det står bra til med dere. Har det gått greit på eksamenene med deg? Jeg sitter spent og venter på karakterer nå. Tror to av mine gikk greit, men den siste har jeg tulla litt på.. Så vi får se... Det tar uansett ikke fra meg gleden ved å endelig ha fått juleferie *knegg*

Tipper dere har plenty av snø oppe i nord?! Litt ekstra julestemning i disse tider da :-)
Håper dere koser dere med juleforberedelsene!
I dag skal det pyntes pepperkakehus her (ja, jeg har juksa med "kjøpepepperkakehus"... Men pytt!)

11:05 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home