tirsdag, desember 18, 2007

5 dager igjen til julaften...

...og som vanlig har jeg hatt MASSE planer om julescrappe-prosjekter, men innser nå (som vanlig *s*) at det blir med planene. Altfor mye annet som må gjøres nå fremover disse siste dagene så scrapbookinga får ta seg en pause. Jeg har fått laget noen gaveposer og julekort, men ikke så mange som jeg ville. Stempeltrykk har jeg malt til den store gullmedaljen så mulig, hvis jeg får tid, at det blir putta sammen noen siste saker. Hvis ikke får jeg gjemme de til neste jul. :-)

Jeg får ihverfall legge ved bilder av det jeg har fått laget før jul da. Mathias gav 3 slike gaveposer med sjokolade til de supre damene på avdelinga hans i barnehagen på fredag da han tok juleferie. Det ble de veldig glade for. :-)

Ellers er jeg bare superglad for å ha juleferie - det trengtes! Blir litt for hektisk innimella altså...Og jeg merker at hodet mitt fort blir slitent altså. Håper jeg kommer meg godt på beina igjen etter juleferie nå. Mye tunge fag som skal avsluttes til våren så det gjelder å være klar og frisk i toppen... Nyttårs tanker tror jeg forresten at jeg gjemmer til et innlegg i romjula. :-)

Jeg fikk et nydelig julekort i posten av Kine i dag - Tusen takk!! Du er så snill og omtenksom. Det var kjempekoselig å få, og kortet var knallfint!! (se bilde lengre ned).

Tror ikke det kommer flere poster fra meg før jul nå, så i tilfelle rottefelle så ønsker jeg dere alle ei riktig GOD JUL! Kos dere! :-)







Nydelig julekort fra Kine. :-)



3 Comments:

Blogger Hilde said...

Du er bare så ufattelig flink!! Jeg beundere det du lager, og blir helt måløs... må si at jeg gjerne kunne tenkt meg å jobbet på avdelinga til Mathias gitt!!

God jul, Linda...samle krefter til videre skole og nye kreative krumspring!!

9:47 p.m.  
Blogger Ania said...

Så mange utrolig koselige prosjekter du har fått til da!! ha en riktig god jul!! :D

9:59 p.m.  
Blogger Camilla G said...

Så mye fint du har laget! Ønsker deg en Riktig God Jul!

5:21 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home