onsdag, november 21, 2007

I går fikk jeg en kjempekoselig overraskelse da jeg hentet posten: En blogg-julehilsen fra Sylvi! :-) Råfine saker. Tuuusen takk, Sylvi!

Dere som jeg skal sende hilsen til må sende meg adressene deres! Har lagt beskjed til dere i bloggene deres. :-)

Jeg både stresser fryktelig for tiden og tar prøve å ta det rolig på en gang... Litt slitsomt, for jeg føler at det ble litt mye på en gang her nå. Men ting taes unna en for en nå, så forhåpentligvis blir det en koselig og avsappet jul når den tid kommer. :-)
Jeg venter bl.a på et prøveresultat, og holder egentlig litt pusten inntil jeg vet hva jeg må forta meg eller om jeg kan glemme hele saken...

Vel, vel sånn er livet. Byr ikke alltid på det man ønsker og er slett ikke forutsigbart - bare å lære seg å leve med det. :-) Postet en god gammel klassiker under her. Syns denne er så koselig, og jeg blir i så godt humør av den livsglade gresshoppa. :-)

Og en liten NB. Bloggen min har ny adresse: www.lindasscrappeblog.blogspot.com. Ser at flere enda har den gamle lagret som link i bloggen sin og når man trykker på linken der så kommer det opp en rar blog med blanding av mine innlegg og reklame. :-S

4 Comments:

Blogger Sylvi said...

Godt pakken kom frem!!

....så for meg noe kreativt ut av det skiltet, Linda ;-) - enten i et scrappeprosjekt eller som pynt i heimen :-D

Ja, jeg skjønner det blir mye for deg!! Syns du er utrolig flink jeg! - student, mamma og designer + alt det andre som dukker opp på livets vei! Men dette klarer du! Oppe i alt dette må du huske på å ta vare på deg selv! - ja, det er nok lett å si... Men jeg ser heldigvis du tar deg tid til å la kreativiteten blomstre inni mellom!! :-) Du lager de fantastiske ting, Linda *klem*

Jeg har sagt det før; jeg beundrer deg som person og for alt det flotte du får til!

Klem

9:07 p.m.  
Blogger Catrine said...

Hei du!
Håper du klarer å ta det litt rolig og gjøre en ting om gangen.
Lykke til med alt sammen!

*stor klem*

11:18 p.m.  
Blogger Kirsten said...

Håper prøvesvaret kommer snart og at du kan slette hele greia fra tankene etterhvert!
Ha en fin førjulstid!

9:45 p.m.  
Blogger _Kine said...

Håper ting ordner seg for deg snart og at du kan nyte førjulstida innimellom alt det andre som skjer! *klem*

10:39 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home