søndag, juli 30, 2006

Dunk! Bank!


Ja, det er jeg som slår hodet i veggen... Herlighet så frustrert jeg er nå. Har jammen lyst å rope å skrike litt. Får ikke til LOene mine. Jaja, det er nok forbigående. Har hatt sånne perioder før, og jeg vet at de går over heldigvis. Legger inn et gladbilde av meg og mathias så kanskje jeg kan se på det så går frustrasjonen over. Hihi. Vi kan å tøyse og tulle, det er bra sikkert, og jeg må bare berømme den lille gutten min litt altså. Han er så tålmodig når mamma lager til fotosession. Tihi. Han har nå vokst opp med kameraet, så igrunnen er det ikke så rart at det er helt naturlig for han å ha det tilstede. Han sier selv mange ganger: "Mamma, du må hente krama å ta bilde". *knis*

I kveld scrapper jeg siste innspurten til DT- sidene på Papirloftet. Har fått laget MASSE sider denne månden og tilogmed kort. Blir så spennende når de nye sidene legges ut, og jeg gleder meg som en unge til å se alt det flotte catrine, cecilie og siri har laget! Jammen er jeg heldig som har havnet i et team med så utrolig flinke og kreative mennesker! :-) Jeg føler meg beæret!

Idag var det endelig blitt varmt i lufta (har bare vært varmt i sola de andre dagene) så idag fikk mathias ta seg en liten vasse tur i vannet. Storkosa seg med ny fiskestang. :-)

4 Comments:

Blogger Kathrine said...

Mitt beste råd mot scrappesperre er å lage koselige avtaler; kaffe på 4 roser feks, helst mange etter hverandre slik at jeg er opptatt hele dagen. Når jeg ikke kan scrappe får jeg nemlig mange ideer. Funker ikke like bra når man scrapper etter deadline, så det var kanskje ikke så mye hjelp i det. Så kul fisker du har!

7:37 a.m.  
Blogger Ania said...

Fiskebildet av Mathias var skjønt :D Mine er også kameravante - dvs, Amalie må dresseres litt til, men det kommer nok tenker jeg *knegg* Lykke til med innspurten -- gleder meg skikkelig til å kikke på det dere har fått til denne mnd imorgen!! :)

4:24 p.m.  
Blogger Catrine said...

Scrappesperre er kjedelig - håper det forsvinner fort! Jeg synes jeg lager mye rart for tiden - finner liksom ikke helt den stilen jeg vil lage layoutene i... ;)

Jeg gleder meg masse til å se hva dere andre har laget til DT sidene i morgen jeg og! Der vil jeg iallefall få masse inspirasjon - det er helt sikkert!

Herlig bilde av Mathias i elva!

8:08 p.m.  
Blogger Catrine said...

Jeg må bare kommentere alle de flott LO'ene du har laget til DT sidene på Papirloftet! Wow! Utrolig flotte alle sammen - og så mange! :)

3:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home