onsdag, august 02, 2006

Da pakker vi sammen...

...og vender nesen hjemover for denne sommerferien. Kjører på lørdag, men må begynne litt tidlig sånn at vi greier å få samlet alt liksom. Alltid noe som blir liggende. Nå har vi vært på ferie hos min mor i over en måned og nå er det nok. ;-) Nå skal vi hjem til leilighet, barnehage og etterhvert også skolestart for meg. Godt med ferie ja, men man blir lei også gitt. Hihi. Har jo fått scrappet masse i sommer og det er så herlig. Deilig å være kreativ med annet enn tall liksom. Ja, for matematikk er faktisk mye kreativtenkning! Det skulle en ikke tro. Men skal du løse et integral i en diff likning, ja så finnes det mange metoder og ikke alltid virker de metodene heller, og da må man ta kreativiteten og erfaringen i hånd for å finne løsning. Spennende det også gitt. :-)

Jeg har ihvertfall laget en ny side i kveld. Mathias og Bestefar som kjører Bariusbilen, som mathias selv sier. :-)




Har fått laget en bok også i dag, eller pyntet en bok heter det vel. Den ble ganske kjapp for den skal være en gave som skal gies før vi drar, så jeg hadde ikke så god tid liksom... Også måtte jeg få brukt opp noe av CB`en jeg hadde liggende. :-p


1 Comments:

Blogger Kathrine said...

Løse integral! Det er det jammen lenge siden jeg har gjort. Det er sant at matematikk er bra for kreativiteten, men det er også sant at scrapping er bra for å gjøre det bra i studiet. Bruker forskjellige deler av hjernen osv. Bare prøver å hindre deg fra noen lang scrappepause igjen :) Det er alltid godt å komme hjem! Lykke til med oppstart av studie og barnehage.

11:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home