mandag, august 07, 2006

Jeg går et hvileår i møte...

Gosj, jeg sitter å ser på timeplanen min for i år og får jo helt hakeslipp her. 8-14 hver dag, og de har tilogmed lagt inn en scrappedag uten at jeg trengte å be om det engang. *knegg* Sånn kan man like. Hihi.
Har fri hver onsdag!!!!!! Herliget, jeg som trodde dette skulle bli hardkjør siden jeg i fjor var på skolen stort sett hver dag fra 8-16. :s Lange dager for både meg og Mathias det, så nå ble jeg virkelig glad altså. :-) Det blir kjekt!

Kjenner at jeg gleder meg så utrolig til å komme igang på bachelor nå. Det er nå det begynner. Det er nå jeg skal få meg et yrke!!! Noe jeg har lært som jeg får spesialkompetanse i. Jeg digger det! Fremtiden ser lys ut og det gir oss en trygghet som ikke kan beskrives med ord. :-)

5 Comments:

Blogger Ania said...

Så deilig!! Herlig med sånne små, positive overraskelser i hverdagen!! :)

11:45 p.m.  
Blogger Catrine said...

Høres flott ut Linda! Ingenting er bedre enn det! Da blir det kanskje litt mer scrappetid på deg og da. ;)

8:10 a.m.  
Blogger Nina said...

Det hørtes jammen bra ut:) Masse lykke til med nytt skoleår og håper virkelig du får tid til masse scrapping!

7:13 p.m.  
Blogger Kathrine said...

Onsdag er jo perfekt fridag da! Midt i uka og greier. Ellers skjønner jeg godt at du syns det er bra å komme i gang med bacheloren. Slik samfunnet har blitt stiller man ganske mye sterkere med utdannelse. Jeg er sikker på at du kommer til å gjøre det godt.

8:53 a.m.  
Blogger Kirsten said...

Så deilig da!
Godt å få litt tid til jobbing på dagtid også da, så du kan slappe av litt på kveldene når Mathias endelig sover.

6:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home