torsdag, august 03, 2006

"10 minutters kort"

Det er jo så koselig å både gi og få et hjemmelaget kort, men det er jo ikke alltid at man har verken tid eller ork i en ellers hektisk hverdag tid til å lage et personlig kort. Da innfører jeg herved "10 minutters kortet". Det lager man, som det ligger i navnet, på 10 minutter, pluss minus. Da har man tid, og man får glede noen med et hjemmelaget kort, fremfor et masseprodusert kjøpt et. Mamma kom nemlig i dag og sa at hun trengte et kort til en 50 åring. Og jeg som egentlig har pakket ned scrappesakene nå, var ikke så fryktelig gira på å pakke opp igjen, så for ikke å skuffe mamma så heiv jeg sammen dette. Enkelt og greit. Så blir alle fornøyde. *knegg*

ps: 10 minutterskortet dekoreres etter eget ønske. ;-)

3 Comments:

Blogger Kathrine said...

Oi, så kule de båndene er!

10:22 p.m.  
Blogger gudrun said...

Heisan.
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.
Jammen bra med noen kjappe løsninger av og til.
Du fikk meg forresten til å tenke på at jeg har LOVT å lage to kort til neste uke...

Fortsatt god sommer.

G

9:23 a.m.  
Blogger Ania said...

GOsj, for et lekkert kort da ...mine ville bare blitt...ja..sørgelige :P Sliden din ble utrolig stilig, vurderer å skaffe meg en sånn en jeg og istedetfor buzznet..hmmm....*tenkelitt* :) Har du alle LO'ene dine gjennom der eller?

10:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home