torsdag, august 10, 2006

Ny blog

Hihi, ja da har jeg jammen lært mye i dag gitt. Har lært å lage banner og å legge den inn i bloggen, og har tilogmed lært å bruke brushes. Takk Anette og ania! :-)

Men så vet jo at en bør kreditere de en har hentet brushes fra, men hvor i H.... tror dere jeg har hentet disse? Hmm... Tror jeg må på leting nå jeg, for jeg bør vel skrive her en plass hvem som har laget dem, eller?

Tror nå egentlig ikke at denne blir stående så lenge for jeg syns vel at jeg tok litt av.*knis*

Brushes: missM

2 Comments:

Blogger Ania said...

*knegg* du fant ut av det meste selv da =) Men digget banneren, skikkelig kul grunge style over den :D Nå mangler du bare litt glossy overflate på selve fonten og litt shadow :D

8:08 p.m.  
Blogger Kathrine said...

Så kult! Nå ble jeg litt inspirert til å fikse på min blogg også :) Headeren min er et bilde av plastarmbånd fra HM, en midlertidig løsning til jeg kommer på noe kulere. Stilig med brushes da! Jeg har ikke ps, så det begrenser seg litt. Tipper det blir noen brushesloer fra deg fremover!

6:56 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home