mandag, august 21, 2006

Så har jammen typisk kvinnfolk-ondskap inntatt scrappeverdenen *SINT*

Jeg blir så sint at jeg kan frese rett og slett, for er det noe jeg ikke tåler så er det ondskap, sjalusi og misunnelse. Folk som må tråkke på andre for å føle det bedre for seg selv. Folk som har enorme alvorlige mindreverdighetskomplekser og virkelig burde vært i terapi!! Jeg elsker arbeidene til Amy Howe (designer for BG) og har vært fan lenge og etter at jeg begynte å scrappe igjen i sommer har jeg også vært flittig leser av bloggen hennes. Nå for noen dager siden begynte hun å snakke om at hun skulle slette bloggen. Jeg klarte ikke helt å skjønne hvorfor. Fikk en følelse av at hun kanskje ble litt paranoid og følte at folk bare lusket rundt og snek og ikke gav seg til kjenne. Også forsvant bloggen. Jeg har lurt og lurt på hvorfor, for jeg syns det hele virket fryktelig trist og i kveld fant jeg grunnen! Tydeligvis finnes det en blogg som en/noen i USA har opprettet bare å spy av seg galle! En plass hvor de kan være anonyme og kommentere og kritisere og disse LOer, bilder, ja rett og slett folks liv! MAKAN!! Jeg blir så sint så sint!! De hadde visst både kritisert bilder og livet til Amy Howe der og sendt henne mailer hvor de skulle ringe barnevernet og si at hun var en nuttcase og ende karrieren hennes. *sjokkert* HER fant jeg svaret mitt på hvorfor hun sletta bloggen sin. Jeg vet at det en gang fantes/finnes (aner ikke - bryr meg ikke) en norsk slik nettside hvor noen hadde det veldig gøy å kommenteret folk på diverse mamma og snikksnakk forum og sånne ting er virkelig ikke ok!! Jeg syns nesten synd i menneskene som gjør sånne ting. De kan ikke ha mye å glede seg over i sitt eget liv når de må la seg spise opp av misunnelse over andre suksess og andres lykke. Huff, dette var kjempetrist, og man tenker jo liksom at folk bare skal drite i det! Ikke la andre ødelegge, men det tror jeg nok alle som hadde havnet i en sånn situasjon kan skrive under på at er lettere sagt enn gjort. Så jeg skjønner at hun slettet bloggen, men syns det var forferdelig trist. Håper hun lager en ny en dag!!!!!! Også håper jeg at det denne damen i linken over her planlegger funker og at de får bort styggedommen før den begynner å spise opp det gode med scrapbooking - Nemlig felleskap og skaperglede gjennom en fantastisk hobby!!!

4 Comments:

Blogger Kirsten said...

OMG!
Skulel ønske jeg kunne si jeg er totalt sjokkert, men dette er bare så typisk kjerring altså...
*freser*

9:53 p.m.  
Blogger Ania said...

Så det var grunnen ja :( :( :( Har lurt fælt!! Utrolig kjipt!!

10:00 p.m.  
Blogger Anette S said...

Uff, så trist! Man skal jo være forsiktig med å dele livet sitt på nett, men man må da få lov til å ha en blog uten at anonyme skal trakasere deg! Stakkars alle som er rammet!

12:36 a.m.  
Blogger Monica said...

Jeg er nok naiv for jeg ble litt sjokkert nå...
Forferdelig tragisk hele greia! Håper de klarer å sette en stopper for det og håper hun tross alt velger å opprette seg en ny blogg.
Misunnelse suger!

4:55 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home