mandag, august 14, 2006

Skolestart og rennende neser

Ja, da var det første skoledagen i dag! Og jeg var ikke der. *knis* Jeg hadde igrunnen ikke tenk å dra uansett, fordi det ikke er noe faglig eller studieoppdeling. Men at jeg og Mathias skulle vær hjemme og kose oss, det hadde jeg ikke planlagt. Stakkars liten våkna opp med tett og rennende nese i dag han. Så istedefor å sende han avgårde i barnehagen og la han kanskje bli mer syk, så ble det oss to hjemme. :-)

Men i morgen - Da begynner det! Da skal jeg på skolen og jeg gleder meg masse. :-) Oppdeling av klasser og treffe de nye medstudentene. Spennende med nye skoleår, ihvertfall nå 1. året. De neste årene blir vi vel stort sett de samme trynene hvert år siden vi følger et utdanningsløp. :-p


Slenger med bildet av en liten kunstner. Han er så flink til å tegne!! Mamma blir så stolt. Ansiktene får både armer, bein og hår nå og idag fikk de tilogmed fregner. ;-)


Blir lite scrapping på meg for tiden da. Venter på pakke med nye ark fra siri og jeg kjenner at jeg ikke helt greier å begynne på noe nytt før jeg får de. Hihi. Også venter hun jo inn så mye spennende nå at det er jo til å dø av. Nye ark og tilbehør fra MyMindsEye- Bohemia og det nye fra Basic grey og masse flere kule merker. Tenk jeg som er på skolen om dagene fremover nå - Hva om de kommer også misser jeg noen av de arkene jeg vil ha. *sjokk* Det er skummelt å tenke på det... Huff. :-p

2 Comments:

Blogger Ania said...

Håper Mathias er bedre idag -- og du er *ikke* alene om å vente på nytt digg!! *utoldmodig* :D

12:04 p.m.  
Blogger Cecilie said...

Håper det går bedre med Mathias nå, og at du har kommet deg på skolen :). Du er så flink, altså - tenk at du har kommet dit du er i dag, etter at du så smått sådde tankene om å begynne å studere på scrapping.no! Det ser ut som om Mathias har arvet en god porsjon kreativitet fra sin mor :).

12:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home