mandag, november 05, 2007

Mimre og fundere...scrapbooking.

Jeg ble sittende å se gjennom albumet mitt på scrapping.no i dag, og det er igrunnen litt snålt å se ting som man ikke har sett på lenge, og i tillegg laget selv. Jeg ble litt sånn: Hæ? har jeg virkelig laget disse? For jeg legger merke til mange ting som JEG TROR ikke er meg i det hele tatt. Hehe. F.eks ser dere hvor mye jeg egentlig bruker kartong? Jeg trodde virkelig at jeg var en mønsterpapir-scrapper. Også dette med stæsjing... Jeg har alltid tenkt at jeg stæsjer i bøttevis, men jeg må da si meg sterkt uenig med meg selv der. Hihi.

Vel, dette er jo LOer fra 2-3 år tilbake i tid, men jeg følte plutselig at jeg skjønte min egen stil plutselig... hmm. Og jeg finner ut jeg liker LOene mine bedre fordi det ikke var så ille mye på dem som jeg en eller annen plass inni hodet mitt fryktet.

Jaja, dette ble en snål post. Jeg skjønner det ikke selv heller, men jeg fikk en liten epiphany her altså. *fnise*

Legger ved noen av mine gamle LOer. Join me for a trip down memory lane. :-)

















2 Comments:

Blogger Heidi said...

Så gøy Linda...er ofte innom det albummet ditt og snoker jeg. Du er og blir en stor inspiasjonskilde for meg!!! Og det er kjempegøy å se hvordan du bruker ulike ting...tror ikke jeg vet om noen som er så "random" som det du er i forhold til stæsj, teksting og oppsett!! Like spennende å se layouter fra deg...gamle som nye!!

Ha en flott helg!!

Klem

10:45 p.m.  
Blogger Catrine said...

Så koselig å mimre. Jeg ser av og til gjennom et gammelt album eller to. Og så prøver jeg å ikke tenke på hva jeg ville endret nå. *hehe*
Nydelige LO'er! Jeg husker nesten alle sammen!
Ha en fin-fin uke! *stor klem*

10:00 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home