mandag, november 05, 2007

Nå har jeg altså vært i julemodus her siden midten av oktober, og det blir bare værre og værre. Hihi. Jeg fatter egentlig ikke helt hva som går av meg i år for jeg pleier alltid å begynne "for sent", men jeg tror at det har både med at jeg begynte tidlig å kjøpe julegaver og pågrunn av Papirloftets julestempler. Men også fordi jeg gleder meg litt ekstra til jul i år. Det skal bli godt med en pause. Jeg finner ofte ut at livet ikke er for pyser. Men det er nå en annen sak. Jeg formelig bobler over av jul her. Jeg har som sagt kjøpt masse julegaver allerede, og de er pakket inn. Jeg har kjøpt julekalender og kalendergaver til Mathias. Jeg har kjøpt en nydelig "gull-julete" adventsstake som jeg bare gleder meg så mye til å bruke og lyse opp adventstida. :-) Jeg har produsert julekort og julepynt. Jeg har dilla på JUL i år!!!! Og jeg elsker stempler! Se disse søte nydelige magnolia jentene da - jeg er så forelsket. Jeg farger dem hvert ledige øyeblikk jeg har. Magnolia har jo alltid hatt fine stempler, men denne siste julekolleksjonen deres solgte meg totalt altså! Så disse jentene skal på mange forskjellige juleprosjekter som blir ferdige etterhevert.
Legger ved litt juleinspirasjon her. Saker jeg laget til Papirloftets DT-oktobergalleri. :-)
Ha ei fin uke, og kos dere med juleforberedelser! :-)

Papirer fra MME (out and about og christmas). Stempler fra papirloftet, el a tins og paperbagstudio.
Papirer fra BG (pheriphery og recess) og stempler fra Papirloftet. :-)
BG julepapirer og stempler fra Papirloftets kolleksjon. :-)

Juletrepynt med bilder av dine kjære. :-) Glossy accent på bildet for bedre holdbarhet. Limt på type chipboard kartong.

4 Comments:

Blogger _Kine said...

Kortene dine er så nydelige :D Min favoritt er det første, i rødtoner. Jeg har fri i morgen, så da tror jeg jeg skal sette på julemusikken, spise klementiner og la inspirasjonen komme :)

7:37 a.m.  
Blogger Camilla G said...

ååå så nydelige! De nye stemplene var ordentlig søte, og de ble så forskjellige og vakre med fargeleggingen. Kjempekjekt å komme inn å se på det du lager!
Tag'en var så! søt!!

11:20 a.m.  
Blogger Ania said...

Helt skjønne :) Så kjekt å være "ahead" i julestresset da :D

1:27 p.m.  
Blogger Scrappegal said...

Åssen har du fått den "slitte/brente" kanten på det midterste bildet/stemplet på det nest-nederste bildet ditt???

9:31 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home