mandag, august 28, 2006

Hva er det med gutter og biler egentlig?


Her der dere den store helten her i huset om dagen. Javisst, han ser jo ganske tøff ut, men sånne kjekkaser blir fort oppskrytt - Ihvertfall hvis man får ørene fulle av dem for lenge. *knegg* Ja, Mathias er ihvertfall helfrelst og gnåler om film og om bil og og alt. Kjøpte han matboks og flaske for litt siden. Kult nok, men hvor var bilen? Idag kom jysk katalogen og hva ser jeg? Jo "cars" sengesett til 175,-. Joda, mammaen må jo kjøpe det så vi dro avgårde. Tenkte at jeg skulle være litt ekstra snill så vi gikk innom lekebutikken for å se om de hadde bil. De hadde "Matter" men Mathias så gråtass og ville heller ha den. Ikke visste jeg hvilken fatal feil det ville være å la han få kjøpe den. *grøss* Vi kommer ut i bilen og han setter i å gråte. Det var jo bilen han skulle kjøpe. *dån* Jeg gikk ut av bilen og sto der til han var ferdig å hyle. Men jeg fikk jo fryktelig vondt av gutten da. Huff, for en bløtende effekt han har på meg. Så "snille" mamma sier at hun skal skaffe han biler, og setter seg og leter på ebay. Og jammen har jeg ikke handla både "Lightning Mcqueen" himself og "Matter"i sånne store biler + t-skjorte. *dobbeldån* Jaja, man får vel ikke kødde med gutter og bilene deres så jeg får vel bare bla opp. Gleder meg nå mest til det glade ansiktet hans når han får pakke i posten da. :-)

4 Comments:

Blogger Ania said...

Hehe, så bra skrevet da - sånn er det når man har gutter gitt. Lurer på om jeg skal foreslå for gubben at han kan ta med seg Adrian og se denne filmen mens jeg er i Oslo neste uke :) Han har aldri vært sånn at han skal ha bestemte ting, men hvem vet, snart kommer den alderen til oss også :)

Ellers håper jeg du fikk gode tips til stressmestring på kurset ditt da - virket iallefall logisk det med pusting og stress, men hvordan unngå det in the first place...? :)

Lykke til med studiehverdagen!! :)

11:03 p.m.  
Blogger Kathrine said...

:) Her er det båter som er det store, men så er jo min gutt yngre enn din. Han ser på Elias så mye han får lov og kommanderer ruten når vi er ute og går tur slik at han kan peke på båtene på kaia.

3:59 p.m.  
Blogger Catrine said...

Hihi - ja det med bilder har jeg jammen igen erfaring med. Dukker derimot - både babydukker og barbie og bratz, det er kult! Men det største av alt er et nytt kosedyr - det flyter over. ;)
Håper du får en flott helg!

1:54 p.m.  
Blogger Kathrine said...

Re: her er Elsies forklaring på hvordan hun tar bilder: http://elsieflannigan.blogspot.com/2006_07_01_elsieflannigan_archive.html Litt nede på siden, fikk ikke til å linke direkte til posten.

7:53 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home