torsdag, august 24, 2006

Jeg har jo helt glemt å vise bilde av Mathias og bursdagskrona han fikk i barnehagen da har feiret bursdag der nå etter sommerferien. Makan til stolt og kry gutt han var ja. ;-) Det der med bursdagsfeiring i barnehagen er noe han har snakket om lenge, og endelig ble det hans tur liksom - Alle de andre fikk jo, men ikke han. Hihi.

Ellers så takker jeg for tips angående stress, Kathrine og ania. Spiser og drikker gjør jeg hele dagen. Spiser 2 brødskiver til froskost og 1-2 iløpet av dagen før middag som kommer i 4 tida vanligvis. Også har jeg vannflaske som jeg har med meg overalt. Så akkurat det er ikke problemet. Er nok mer at jeg takler stresset helt på tryne feil. :s Hadde første del av et kurs på 3 deler om studiemestring i dag, og det var jammen mye gode tips, og jeg kjente meg meget godt igjen i feilen man kan gjøre. Stress gjør for eksempel at man puster feil, og gjør man det, ja da har man det gående. Alfa og beta tilstander og masse avslappingsteknikker fikk vi høre om idag så det var interessant. Er jo ting man vet, men glemmer å tenke på. Skal se om jeg ikke får litt hjelp nå til å ta fatt i meg selv og finne ut av det her og finne en løsning så jeg slipper problemet. Kan jo ikke spise paracet som godteri heller så det blir gjerne at jeg lar være å ta, men da blir jo hele konsentrasjonen borte og det blir bare tull. Jaja, jeg er god på å endre omstille meg selv - får det alltid til, men det tar jo litt tid da. Er motivert for å få det til ihvertfall. :-)

Forresten! Vi har knallsommer her oppe!! *sjokk* Tropetemperaturer - serriøst! Himmelsk, og jeg syns jammen vi fortjener det etter den elendige sommeren vi har hatt. Håper det varer.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Hei igjen, Linda, og takk for den hyggelig kommentaren på bloggen min. Ja, jeg toro kanskje vi har "hilst" inn på 2Peas. Jeg kjenner igjen layoutene dine. Kaller du deg Marissa, eller noe sånt?

Koselig blog du har, fint å høre at dere har fint vær. Dere har vel ikke akkurat blitt bortskjemt i sommer... :o)

7:30 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home