lørdag, september 02, 2006

Selvportetter!


Ok, da har jeg jammen fått meg en aha opplevelse i kveld. Jeg ante virkelig ikke hvor lett det var å ta bilder av seg selv!!! Her har jeg sutret i alle år fordi det var så få bilder av meg fordi det var jeg som alltid tok bilder etc. Men takket være gode tips fra Kathrine, som igjen var inspirert av Elsie Flanningan så ser jeg nå virkelig potensiale og muligheten til å dokumentere meg selv litt også for fremtiden. Tusen takk Kathrine!!

Jeg sliter litt med å få lyse bakgrunner da, så hvis noen har gode tips så skrik ut. Syns ikke det blir så pent som jeg har gjort på siden her ved å klippe bort bakgrunnen...
Uansett, dette var dødsgøy og jeg øver meg allerede på nye ansikter å ta bilder av. *knegg* Og jeg dåner litt over at jeg faktisk tørr å legge bilder som disse ut på nett. Men men, man må vel bare lære seg å ikke ta seg selv så selvhøytidelig. :-p




5 Comments:

Blogger Kathrine said...

Heey, så tøff du er!
De ble jo kjempekule, syns ikke du trenger å ha hvit bakgrunn jeg, men hvis du vil det må du bare skru opp lyset masse. Ansiktet blir unaturlig hvitt som på mine.

9:22 p.m.  
Blogger Ania said...

Så kule bilder - digget det siste (nederste)!! :D Jeg også må øve meg -- og jeg sliter med at jeg kun har rotete bakgrunn selv - men dette er gøy...iallefall etter at bildene er redigert litt ;)

3:57 p.m.  
Blogger Cecilie said...

Knallkule bilder! Jeg grubler fortsatt litt på dette, jeg - for jeg sliter med fokusen *flau*. Jeg leste "bruksanvisningen" din nøye, men det blir skikkelig uklart... Hehe, det er kanskje like greit at jeg ikke får det til *lol*.

Ha en kjempefin helg!

8:41 a.m.  
Blogger Anette S said...

Hey Pretty Lady! Utrolig tøffe bilder! Det nederste er helt klart min favoritt! Nå skal jeg øve meg på ansikter mens jeg gjør husarbeid! *fnis*

11:30 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei. Knallkule bilder! Det må jammen meg jeg prøve på og.
Det var bare å få ut den berømte fingeren da... ;)

2:11 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home