fredag, mars 23, 2007


Har jo helt glemt å poste LOen jeg hadde på trykk i januar nummeret av "Scrapbooking m.m" - Her er den. :-) Skulle være freestyleinspirert.
Jeg føler meg tappet - som et batterie som trenger å lades. Leeeeenge. Slapper jeg av litt så får jeg litt energi, men den brukes så fort opp. Ikke helt bra, men jeg tar hensyn til det og tar det med ro. Jeg har ikke tenkt å møte veggen totalt nå - har altfor mye jeg skal gjøre!!!!!! :-) Jeg skal fullføre mitt første år av bachelor graden - yey! Jeg digger det. :-) Og jeg skal lære så mye mer og jeg skal scrappe og ikke minst skal jeg holde meg oppegående så jeg og Mathias kan gjøre alle de kule sakene vi vil. 2007 begynte ikke så bra, men det skal snu. Jeg har funnet tilbake til min livsfilosofi og tror fullt og fast på den igjen, nemlig; Alt ordner seg, og uten positivitet har man ingenting! :-)
Jeg regner så blir helt surrete for tiden. Eksamen kommer til å gå kjempebra - jeg bare vet det. Jeg kan så mye og nå regner jeg masse og får frisket opp og hentet frem kunnskapen. Jeg er spent! :-) Elsker matematikk - mekanikken i juni derimot er jeg mer usikker på. Jo, jeg kan mye, men det er et tungt fag. Krever utrolig mye innsikt for naturens lover for å virkelig kunne det. Jeg vil gjerne virkelig kunne ting og setter derfor store krav til meg selv.
Til sist vil jeg bare anbefale en tur innom Papirloftet en dag - fy søren så mye fine saker Siri får inn hver dag nå! Må bare nevne stemplene fra crafty secret. Må ses - de er rååååsøte!! :-)

5 Comments:

Blogger Stine said...

Hei Linda! Wow-for en flott LO! Skikkelig frisk og 'levende'-i mangel av bedre ord.. :) Skjønner forresten veldig godt hva du mener med 'vitamin-musikk'-jeg får nemlig lyst til å gjøre husarbeid når jeg hører den sangen der, hihi!

11:34 a.m.  
Blogger Catrine said...

Kul freestyle LO ja!
Og lykke til med eksamen! Du klarer det! :)
Og jeg er sikker på at dette alt i alt blir et bra år! ;)
Ønsker deg og Mathias en flott helg!
Klem

12:28 p.m.  
Blogger Ania said...

Den var skikkelig freestyleish! Herlig! :D Så bra at humøret og troen har kommet tilbake! Det skal gå bra! Lykke til med eksamene :)

3:31 p.m.  
Blogger Annette said...

Sååå kjekt å høre at du har funnet tilbake til litt av gnisten igjen :-)
Skole er kjekt!
Og eksamenen kommer nok til å gå rette veien ;-)
Kjempetøff freestyle-LO!

3:52 p.m.  
Blogger _Kine said...

Håper du får slappet av ordentlig og at energien kommer tilbake snart :) Lykke til på eksamen! Jeg er også innstilt på å gjøre 2007 til et bra år! Klem fra Kine

10:38 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home