torsdag, desember 21, 2006

Nydelig vinter...

...hadde vi i 3 dager, men så syntes visst noe at vi hadde det for koselig og fint for bortevekke ble den og istede fikk vi regn, regn og regn. Ikveld har vi skikkelig ruskevær ute også... Kjipt. Men vi får kanskje snø igjen i morgen. Litt vinter må vi vel få da?

Nå er det snart jul!!! Jeg gleder meg som en unge og Mathias også, men han er jo en unge da. Hehe. :-) Vi har dratt på juleferie og julehuset begynner å komme i orden her - sååå koselig. Julegavene er handlet og julestress har jeg ikke sett snurten av så her har juleroen senket seg for lenge siden. Hvorfor skal man stresse? Nei, jeg tar livet med klinkende ro og deilig er det.

Nå skal vi kose oss med juleferie i noen uker før vårsemesteret begynner 8 januar.

Ønsker dere alle ei riktig god jul! Ta vare på hverandre og kos dere med gode stunder sammen. :-)

4 Comments:

Blogger Catrine said...

For et herlig bilde! Her er det ikke noe snø å se, og ikke er det meldt noe til julaften heller... Jeg har nå ikke helt gitt opp håpet enda, men vi får se. ;)

Jeg stresser heller ikke - julen kommer uansett! ;)
Kos dere masse sammen og ha en riktig god jul!
Klem

6:25 p.m.  
Blogger Ellen* said...

Innom for å ønske deg ei fin julefeiring! Håper du får slappa av og lada batteriene til et nytt år! Håper dere fikk litt snø igjen også, det fikk vi her i Alta, heldigvis!:o)

8:46 a.m.  
Blogger Ania said...

Det var et kjempeflott bilde!! Vi har knapt sett snurten til snø i hele desember vi - bare litt småsnø innimellom som forsvant så fort de kom ned til bakken... jaja :) Håper dere begge fikk en fin og herlig jul - kos dere i romjula!

11:30 a.m.  
Blogger Hege said...

Håper du har en like fantastisk og koselig jul som du håpet. Det bildet var skjønt da!

Snø?? - hva er det?

2:04 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home