fredag, februar 16, 2007

Det skjer før man sukk for seg. Uten forvarsel. Plutselig blir alt satt i et nytt perspektiv og hverdagen og prioriteringene er ikke lenger de sammen. Plutselig må man reflektere og tenke over ting man tar for gitt. Helt enkle ting. Og sånn er det jo - når alt er som det skal, men man glemmer gjerne at det plutselig kan snu.

Her ser dere den skjønne lille sjørøver kapteinen jeg tok med meg i barnehagen i dag. :-) Han er det kjæreste jeg vet om. Han er livet mitt - alt handle om han. Nå er han syk. Hva som feiler han vet vi egentlig ikke enda. Han har vært fryktelig mye syk etter jul. Han ble syk igjen for 2 uker siden. Da tok bestemoren ferie for å ha han sammen med seg. Men hos bestemor ble han enda mer syk. Han sluttet å tisse og var veldig dårlig. Det ble innleggelse på sykehuset. Jeg dro etter han til bestemor da. Også måtte vi til regionssykehuset. Og nå er vi hjemme igjen for noen uker før vi skal tilbake. Han er en helt, denne gutten. Han har vært gjennom mye nå og enda mer blir det. Men vi må finne ut av dette så får vi ta det videre derfra. Blodprøver viser lite hvite blodlegemer og de har sett mye på urinveiene hans, men mer enn det vet jeg ikke. Nå er han i fin form, men blir fortere sliten. I går kjøpte vi nintendo game cube med super mario, for det ønsket Mathias seg mest av alt, og helter fortjener fin premie. Vi tar dagene med ro - andre ting får bare vente. Idag har jeg bevilget meg en husmor dag og skal rydde og vaske litt her. Kanskje tilogmed få gjort litt skolearbeid - vi får se.

Jeg elsker min lille solstråle!

7 Comments:

Blogger Heidi said...

Uff Linda...ikke koselig lesing dette. Ante faktisk ikke at det var noe på ferde med Mathias, og har bare trodd at du har hatt mye å gjøre siden det har vært så lite å "se" av deg.
Håper INDERLIG dere fort finner ut hva som er galt...ikke noe gøy å gå i uvisset slik dere gjør nå.

Masse klemmer
Heidi

12:54 a.m.  
Blogger Ania said...

GOsj og gosj - håper så inderlig de finner ut av det og at det går bra til slutt! Sykehus er kjedelige men ofte nødvendige greier. *klem* til dere to!

9:44 a.m.  
Blogger _Kine said...

Uff, så trist. Håper legene finner ut av hva som feiler han.
Jeg skal tenke på dere.
*klem*

PS: "Vandre fri"-loen din er kjempevakker!

1:11 p.m.  
Blogger Catrine said...

Huff Linda, dette var kjedelig å lese... Håper de finner ut hva som er galt - det aller verste er å ikke vite.
Tenker på dere begge! *stor klem*

8:08 p.m.  
Blogger Ellen* said...

Huff - så leit at lille solstrålen er syk! Det er det verste for en mamma det! Håper dere finner ut av det og han blir bra fort! Fin sjørøver er han!:o)

Stor klem, Ellen*

11:05 p.m.  
Blogger Helle said...

Uff da, håper de finner ut av dette snart og at din lille skjønne gutt blir fort frisk igjen! God bedring til ham og en klem til deg!

2:39 p.m.  
Blogger Hege said...

Jeg sitter her med gåsehud og frysninger av det du skriver. Du skal vite at jeg sitter med største medfølelse med de følelsene som jeg vet må herje i kroppen din nå. Jeg har vært der med begge mine barn.. Får håpe du får et svar snart, og at det er et godt svar! Skal tenke på deg!

Klem
Hege

8:34 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home