onsdag, desember 27, 2006

Løp og kjøp! :-)

Nå er januarnummeret til Scrapbooking m.m i salg og siden jeg ha "spesielle interesser" *knegg* i dette bladet så må jeg jo reklamere litt. :-) Jeg har nemlig en layout på trykk her! Rågøy! :-) Nå har jeg akkurat bestilt bladet fra Papirloftet og jeg gleder meg så til å se. Blir vel ikke før på nyåret for pakken min ble noen kilo så det går nok ikke som brev. Hihi.

Ellers har vi ei kjempekoselig jul med god mat og rolige, koselige dager. Mathias har fått ski som jeg tenkte vi skulle få prøvd i dag siden det har kommet noe snø igjen - vi hadde forresten en helt fortryllende vakker julaften! Snøen hang på buskene. Magisk. :-) Vi fikk masse flotte julegaver begge to. For å nevne noe: Penger, PC sekk, Heisekran, v.smile tv spill, klær, traktorer, bøker, filmer, ski, bilstol ++(Så kan dere jo gjette hvem som fikk hva *knegg*) Også fikk jeg 1 scrappejulegave i år også! Fikk "Designing with 2007" av Papirloftet/Siri - WOW, har bare rukket å sett litt i det, men her er utrolig mye bra insirasjon og kule utfordringer. :-) Tuuusen takk, Siri! Denne gleder jeg meg til å bli inspirert av i 2007.

Ønsker dere ei fin romjulstid. :-)



EDIT: En liten oppdatering: Bilde av den lille skiløperen på nye Linus ski - Jammen var han flink gitt! :-) Nordmenn er vel ikke født med ski på beina for ingenting. ;-)

9 Comments:

Blogger Ania said...

Så heldig dere er med litt ordentlig snø!! Her i Oslo er det bare frost nemlig, og i Bergen står det visst enda verre til :) Gleder meg til å se i Scrapbooking mm når jeg kommer hjem! :) For en hyggelig pakke da! :) Fikk også en pakke fra Siri, men hva som er oppi vet jeg ikke enda - den ble igjen sammen med en del gaver hjemme i Bergen....håper det også er den boka, den har jeg hatt litt lyst på en stund nemlig :D Gleder meg til å finne ut hva som er inni :)

5:57 p.m.  
Blogger Hege said...

Oj - så flott å være med i det bladet ja. Det må jeg sørge for å få sett. Hmm..den boka hørtes interessant ut - kanskje jeg må legge inn en bestilling på den også. Ha et riktig godt nytt scrappeår Linda!

12:27 a.m.  
Blogger Catrine said...

Så koselig med snø!
Og gratulerer med LO i Scrapbooking m.m. Jeg fikk bladet i dag - kul layout du har laget!

Ønsker deg et riktig godt nytt år! :)

1:19 a.m.  
Blogger Ellen* said...

Så fin skiløpergutt!!:o)
Vi er i Alta og har masse snø, og ungene ELSKER det! Ønsker deg og Mathias et riktig fint nytt år!
(og jeg skal kjøpe det bladet ved første shopping i det nye året)

7:09 p.m.  
Blogger _Kine said...

Grattis med layout i bladet!!
Riktig godt nytt år til deg og Mathias :)

9:43 a.m.  
Blogger Heidi said...

Oj...snø!!!!!!!! Det vil vi ha også!!!!!

Innom og ønsker deg ett riktig godt nytt år Linda!!!

Klem

12:18 a.m.  
Blogger Unknown said...

Gratulerer med layout i bladet... :-))

Jeg lengter etter snø...(trodde egentlig aldri jeg skulle si det...)

Godt nytt år til deg og dine, håper dere får en godt 2007 år...

7:29 a.m.  
Blogger Sylvi said...

Ønsker det beste for deg og Mathias i det nye året! :o) Gleder meg til å se nye flotte loer fra deg i 2007!!

2:28 p.m.  
Blogger Hilde said...

Fillern, viste jo at det var en grunn for at jeg mått huske på å kjøpe dette..... håper de fortsatt har igjen!!

God Helg!!

8:41 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home